آیا وضعیت نیروی دریایی آلمان واقعا شرم آور است؟

© AP Photo / Heribert ProepperПодводная лодка ВМС Германии U34
Подводная лодка ВМС Германии U34 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه های امریکایی شرایط نیروی دریایی آلمان را مورد بررسی قرار دادند.


به گزارش اسپوتنیک، نشریه امریکایی The National Interest در مقاله ای نوشت: وضعیت نیروی دریایی آلمان برای یکی از ثروتمندترین کشورهای اروپا شرم آور است.
نشریه می نویسد، کمبود منابع مالی و برنامه ریزی ضعیف باعث می شود که نیروی دریایی آلمان در حال حاضر قادر به انجام وظایف اصلی خود نیست.
به گفته نویسنده این مقاله؛ در حقیقت، این مسئله جدی تر از کمبود پول است، مشکلات درتمام ساحات نیروی دریایی آلمان، از زیردریایی ها گرفته تا هواپیمایی دریایی موجود است.
نشریه خاطر نشان می سازد که نیروی دریایی آلمان هم اکنون شش زیردریایی 212U در اختیار دارد اما همه آنها، به گفته نشنل انترست در حال حاضر غیر فعال هستند؛ در حالیکه صنایع آلمانی به طور فعال زیردریایی های مشابه را در تمام جهان به فروش می رساند.
مطبوعات آلمان دلیل این امر را کمبود قطعات فالتو توضیح می دهند، که این خود برای غنی ترین کشور اتحادیه اروپا عجیب است.
نشریه می نویسد: وضعیت نیروی زیردریایی آلمان تا اندازه‌ای بهتر است، اما حتی در اینجا نیروی دریایی آلمان با توجه به ویژگی های عملیاتی نا مناسب و خرابی های مکرر، مشکلات خاصی را تجربه می کند.
کارشناسن می گویند، با توجه به استاندارد های امروزی ویژگی های کشتی های جنگی،آلمان از بسیاری کشور های اروپا عقب مانده است.

به نظر نویسندگان مقاله، نیروی دریایی آلمانی در بهار سال 1941،در وضعیت مشابه قرار داشت؛ زمانی که کریگسارین هیتلر با اسلحه مدرن دشمن متحد مواجه شد و نتوانست در برابر آنها مقاومت کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала