تلاش ترامپ برای مخفی کردن "فرزند نامشروعش"

© AP Photo / Evan Vucciتلاش ترامپ برای مخفی کردن "فرزند نامشروعش"
تلاش ترامپ برای مخفی کردن فرزند نامشروعش - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یکی از کارکنان سابق برج ترامپ فاش کرده که رییس جمهور امریکا با یک زن کارگر ارتباط داشته و از این ارتباط نیز فرزندی به دنیا آمده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از سی.ان.ان کارمند سابق برج جهانی ترامپ که مدعی است رئیس‌جمهور امریکا از رابطه جنسی‌ با خدمتکار برجش یک فرزند نامشروع دارد، قراردادی با شرکت رسانه‌ای امریکایی "نشنال اینکوئرر" را منتشر کرده که او را وادار به سکوت می‌کرده است.
دینو ساجدین در نوامبر 2015 با شرکت مادر نشنال اینکوئرر قراردادی را به امضا رساند که در ازای پرداخت 30 هزار دالر تمام حقوق انحصاری درباره این ادعا را به آنها واگذار می‌کرد. در این سند قید شده است که او حق ندارد این مطلب را در اختیار طرف دیگری قرار دهد و در غیر این صورت باید یک میلیون دالر به این شرکت موسوم به ای‌ام‌آی پرداخت کند.
این قرارداد همچنین تاکید دارد چنانچه این مطلب خبری منتشر شود، به ساجدین پول پرداخت می‌شود. این مطلب اما هرگز به چاپ نرسید اما ساجدین مجبور بود تا امسال سکوت اختیار کند.
وکیل ساجدین می‌گوید: او به دلیل قراردادی که با این شرکت رسانه‌ای داشت نمی‌توانست علنا درباره آن صحبت کند اما اخیرا او از شرایط این قرارداد خلاص شده است و اکنون می‌تواند درباره تجربیات شخصی‌ و داستانش صحبت کند. ساجدین امیدوار است که حقیقت در آینده بسیار نزدیک نمایان شود.
مایکل کوهن، وکیل سابق ترامپ که اخیرا به سوء استفاده‌های مالی کمپین ریاست جمهوری ۲۰۱۶ اقرار به گناه کرد، در گفتگو با آسوشیتدپرس اذعان کرد وقتی مجله نشنال اینکوئرر روی این موضوع کار می‌کرد داستان ساجدین را با آنها در میان گذاشته است.
به گفته کوهن، او در آن زمان به عنوان سخنگوی ترامپ چنین کاری کرده است و اطلاعی از پرداخت اینکوئرر به این دربان سابق نداشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала