محبوبترین باشگاه فوتبال جهان معرفی شد

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر محبوبترین باشگاه فوتبال جهان معرفی شد
محبوبترین باشگاه فوتبال جهان معرفی شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در سال جاری میلادی، رئال مادرید بیشترین جستجو را در گوگل در بین تیم‌های فوتبال به خود اختصاص داده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از پارتل اینترنتی Marca ؛ قهرمان اروپا در 97 کشور جهان،از چمله روسیه بیشترین جستجو را دارد و در بیشتر قاره ها، اکثریت را به خود اختصاص داده است. برای مثال، سپیدپوشان در اروپا، در کشورهای سوئیس، روسیه، صربستان و کرواسی بیشترین جستجو را داشته است.
کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتگالی اخیرا رئال را ترک کرده و باید دید در چند ماه پیش رو چه عملکردی خواهد داشت و موفقیت بی نظیری که رئال و رونالدو در 5 سال اخیر تجربه کرده اند، باعث شده تا آنها در مناطقی موفق باشند که کمتر شناخته شده هستند. تیم‌های پس از رئال، لیورپول، منچسترسیتی و آرسنال هستند که در رده های بعدی قرار می‌گیرند.

رئال مادرید باشگاهی است که در کانادا و آمریکا و همینطور امریکای جنوبی (کلمبیا، پرو، شیلی، بولیوی و پاراگوئه)، بیشترین جستجوها را داشته است.
در آفریقا، آنها مناطق شمالی را به خود اختصاص داده اند و در مناطق جنوبی و شرقی، آرسنال و سیتی برنده هستند. در آسیا نیز برتری رئال چشم گیر است. مادریدی ها در بیشتر کشورهای آسیا بیشترین جستجو را به خود اختصاص داده اند و آرسنال و منچستریونایتد پس از آنها در رده های بعدی قرار میگیرند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала