بهترین تلیفون های گوشی سال 2018

© Fotolia / Astrosystemبهترین تلیفون های گوشی سال 2018
بهترین تلیفون های گوشی سال 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معرفی بهترین گوشی های هوشمند سال 2018 که ارزش خرید را دارند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Business Insider، کارشناسان فهرست بهترین تلیفون های هوشمند منتشر شده در سال 2018 را تهیه کردند.

چگونه گوشی های هوشمند آندروید سریع تر کار می کند؟ - اسپوتنیک افغانستان
چگونه گوشی های هوشمند اندروید سریع تر کار می کند؟
OnePlus 6 چینائی یکی از بهترین گوشی های هوشمندی قابل خرید شناخته شده است. در واقع هیچ گوشی اندرویدی قدرتمندی با قیمت 530 دالر نمی توان پیدا کرد.
OnePlus 6 انتظاراتی را که از یک گوشی انتظار میرود، برآورده می سازد؛ شارژ بی‌سیم، صفحه نمایش اولد یا کمره فوق‌العاده عالی، دیگر چه می خواهید؟! وان پلوس 6 کمره قوی و پروسسر Qualcomm Snapdragon 845 سریع و روان دارد. این موبایل از یک رم 6 گیگابایتی سود می برد که برای عملکردهای مولتی‌تسکینگ بسیار کارآمد خواهد بود. وان پلوس 6 به یک سیستم شارژ فوق‌العاده سریع مجهز است. این گوشی ورژنی از اندروید که Oxygen OS نامیده می‌شود را اجرا می‌کند.
گلکسی نوت 9 جدیدترین پرچمدار کمپانی سامسونگ تا به امروز است. نوت 9 از یک صفحه نمایش فوق‌العاده زیبای 6.4 اینچی اولد، یک باتری بزرگ، یک دوربین عالی و حافظه پایه 128 گیگابایت بهره می‌برد. همچنین جدیدترین پرچمدار سامسونگ از اسکنر اثرانگشت، سیستم شناسایی چهره و یک قلم هوشمند (S-Pen) سود می برد.
گوشی آیفون بادیزاین جدید به بازار می آید - اسپوتنیک افغانستان
گوشی آیفون با"دیزاین جدید" به بازار می آید
پرچمدار سری اس سامسونگ یعنی گلکسی اس 9 که از یک صفحه نمایش بزرگ اولد، یک دوربین عالی، نمایشگر ضربان قلب، اسکنر اثرانگشت و سیستم شناسایی چهره، تکنولوژی شارژر بی‌سیم و شارژ سریع و جک هدفون سود می برد.
ال‌ جی G7 تین کیو را بسیاری نسخه اندرویدی آیفون ایکس می دانند. از مشخصات ال‌جی G7 تین کیو باید به صفحه نمایش 6.1 اینچی، سیستم صوتی با کیفیت عالی و یک دوربین فوق‌العاده اشاره کرد. لنزهای فوق گسترده این دوربین قادر است جزئیات بیشتری را در یک عکس ثبت کند. همچنین در قلب ال جی جی 7 تین کیو یک پردازنده اسنپدراگون 845 جای گرفته است. این گوشی از شارژر بی‌سیم و ویژگی ضد آب بودن نیز سود می برد.
موتو جی 6، ارزان ترین گوشی برتر سال 2018 که در این لیست جای گرفته است. موتو G6 دارای یک صفحه نمایش بزرگ 5.7 اینچی، یک باتری با ظرفیت شارژ عالی، شارژر بی‌سیم و یک دوربین خوب است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала