علت عملکرد ضعیف رونالدو در یوونتوس چیست؟

© Photo / CR7 / CR7علت عملکرد ضعیف رونالد در یوونتوس چیست؟
علت عملکرد ضعیف رونالد در یوونتوس چیست؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
علت عملکرد ضعیف رونالدو پس از دو دوره بازی، چه می‌تواند باشد. سرمربی این تیم باشگاهی در مورد بازی مهاجم‌اش اظهار نظر کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Eurosport، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی تیم باشگاهی یوونتوس در مورد عملکرد ضعیف کریستیانو رونالدو، ستاره سابق تیم رئال مادرید و مهاجم جدید این باشگاه اظهار نظر کرد.

نتایج عجیب آزمایشات طبی رونالدو پزشکان را به حیرت واداشت - اسپوتنیک افغانستان
نتایج عجیب آزمایشات طبی رونالدو پزشکان را به حیرت واداشت

سرمربی یوونتوس گفت: "سبک بازی فوتبال ایتالیایی بسیار متفاوت‌تر از سبک بازی فوتبال اسپانیایی است. رونالدو این را خوب درک می‌کند. کریستیانو خوب خود را در سبک بازی تیم ما سازگار و تنظیم کرده است. او یک مرد ساده و با احتیاط است، از این که او در تیم ما است بسیار خوشحال استم".
آلگری گفته است که بازی با لاتزیو با بازی کیه‌وو ورونا متفاوت بود در آغاز مسابقه ما کمی عجله‌وار بازی را شروع کردیم. اولین بازی خانگی رونالد بود که اولین باز خانگی یک شور شوق می‌داشته باشد، اما لازم بود که باید بازی را تحت کنترول و بردبار تر آغاز می‌کریم. اما بازی که انجام دادیم من منحیث یک سرمربی این تیم راضی استم.
کریستیانو رونالد در دوره بازی که در باشگاهی جدیداش انجام می‌دهد قادر نمی‌شود که گول‌زنی کند.
یادآوری می‌کنم که کریستیانو رونالدو ستاره 34 ساله پرتغالی با مبلغ 105 میلیون یورو راهی یوونتوس شد. رونالدو قرار است سالانه 30 میلیون یورو دستمزد از بیانکونری دریافت کند و حالا تبدیل به گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ سری آ نیز شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала