فوتبالر افسانوی انگلیس بازداشت شد

© Photo / P.G / P.Gفوتبالر افسانوی انگلیس بازداشت شد
فوتبالر افسانوی انگلیس بازداشت شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال انگلستان، به دلیل آزار و اذیت یک زن در قطار توسط پولیس بریتانیا بازداشت شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از The Sun، پل گسکوین، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال انگلستان، به دلیل آزار و اذیت یک زن در قطار توسط پولیس بریتانیا دستگیر شد.
براساس این نشریه، پل گسکوین 51 ساله که به نام "گازه" مشهور است، توسط پولیس ترانسپورتی در ایستگاه قطار شهر دورام، پس از شکایت در مورد رفتار غیر قابل قبول وی با یک زن بازداشت شد.
این زن گفته است که هافبک سابق تیم باشگاهی نیوکاسل یونایتد و تاتنهام، او را در مسیر راهی یورک (یکی از شهر های مهم انگلستان است) مورد آزار و اذیت قرار داد، که بعداً توسط توسط ترانسپورتی بازداشت شد. این بازیکن مورد بازجویی قرار گرفت و برای تحقیقات بیشتر آزاد شد.
دوران یک فوتبالیست دیر یا زود به پایان می‌رسد. دستمزدهای میلیونی، شهرت، تجمل و خودبرتربینی، برخی از دلایل تباه شدن زندگی یک فوتبالیست به شمار می‌رود.

اولین مشکل، پول است. با پول هر چیزی را می‌توان به دست آورد اما اعتیاد و تصمیمات نادرست مالی باعث می‌شود یک فرد از دوران جوانی نتواند به خوبی سرمایه‌اش را کنترول و حفظ کند. مشاوره‌های دوستان، خانواده‌ و مدیر برنامه، نقش اساسی در آینده یک فوتبالیست دارد تا یک بازیکن با وجود شهرت بتواند یک ورزشکار حرفه‌ای موفق بماند.
پل گسکوین، ستاره سال‌های گذشته تیم ‌ملی فوتبال انگلستان آخرین بازیکنی است که به علت تصمیمات نادرست، در شرایط اسفباری به سر می‌برد. هافبک بااستعداد بریتانیاوی خیلی زود به حاشیه رفت. به مصرف الکل و سگرت روی آورد و تمام سرمایه‌اش را از دست داد.
پل گسکوین: بازیکن فوتبال در 27 می سال 1967 در انگلستان به دنیا آمده است که سابقۀ بازی در تیم ملی فوتبال انگلستان را در کارنامۀ خود دارد. او در تاریخ 14 سپتمبر سال 1988 برای اولین بار بازی ملی خود را در مقابل تیم ملی فوتبال دنمارک انجام داد و با حضور در 57 بازی ملی، در تاریخ 29 می سال 1988 واپسین بازی ملی‌اش را در برابر تیم ملی فوتبال بلجیم برگزار کرد. این بازیکن توانسته است در بازی‌های ملی کشوراش 10 گول به ثمر برساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала