نیروهای خارجی باید خلیج فارس را ترک کنند

© AFP 2023 / Felix Garzaخلیج فارس
خلیج فارس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قوماندان قوای بحری سپاه پاسداران ایران خواستار خروج نیروهای خارجی از خلیج فارس شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، دریادار علی رضا تنگسیری، قوماندان قوای بحری سپاه پاسداران ایران روز دوشنبه گفتف آنعده کشتی های کشورهایی دیگر که به خلیج فارس می آیند، هیچ جائی در این منطقه ندارند.

قوای بحری ایران - اسپوتنیک افغانستان
احتمال آغاز جنگ در خلیج فارس
دریادار علی رضا تنگسیری، قوماندان قوای بحری سپاه پاسداران ایران گفت: "حضور دشمن در منطقه امنیت کشورها را بر هم می‌زند و آنها تلاش می‌کنند به این شکل سلاح‌های خود را به فروش برسانند."
او با بیان اینکه قوای بحری و سپاه آمادگی کامل دارند، افزود: حضور نیروهای خارجی در خلیج‌ فارس و بحیره عمان به دقت رصد می‌شود و ما بیش از گذشته بر آب‌های جنوب کشور اشراف و رصد اطلاعاتی داریم. در تنگه هرمز حضور کشتی های نظامی و غیرنظامی طبق قوانین بین‌المللی شب و روز کنترل می‌شوند. خلیج‌فارس خانه ماست و می‌توانیم با کمک کشورهای همسایه امنیت آن را تامین کنیم و نیازی به حضور کشورهای بیگانه از جمله آمریکا نداریم. سیادت بحری را کامل داریم و از منافع ایران در خلیج فارس و تنگه هرمز دفاع می‌کنیم و پیامی برای همسایه‌های مسلمان خود داریم که بارها گفته یم که دست برادری را به سمت شما دراز می‌کنیم و اعتقاد داریم خلیج فارس خانه ماست و می‌توانیم امنیت خلیج فارس را تامین کنیم و نیازی به حضور بیگانگان مثل امریکا و کشورهایی که خانه‌شان اینجا نیست، وجود ندارد.
A picture taken from Animation film Battle of Persian Gulf II depicts an armed confrontation between Iran's Revolutionary Guards and the U.S. Navy - اسپوتنیک افغانستان
جنگ بزرگ در خلیج فارس پیش بینی میشود
وی به حضور کشتی طیاره بردار امریکائی‌ها در خلیج‌فارس اشاره کرد و گفت: حضور این ادوات در آب‌های خلیج‌فارس آلودگی‌های زیست‌محیطی زیادی را به دنبال دارد و آنها در آب‌های سرزمینی خود از چنین کشتی های خود استفاده نمی‌کنند، اما در منطقه ما حضور دارند.
وی تاکید کرد که حضور کشتی های خارجی در خلیج فارس امنیت منطقه را تهدید می کند و افزود که ایران هیچگاه به کشورهای دیگر حمله نکرده است، در حالی که دشمنان ایران حقایق را برای استقرار نیروهای خود در منطقه و فروش سلاح هایشان تحریف می کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала