دیدار حمدالله محب با وزیر خارجه ازبیکستان در دومین روز کاری‌اش

© Photo / شورای امنیت ملی افغانستاندیدار حمدالله محب با وزیر خارجه ازبیکستان در دومین روز کاری‌اش
دیدار حمدالله محب با وزیر خارجه ازبیکستان در دومین روز کاری‌اش - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حمدالله محب، مشاور امنیت ملی افغانستان پیش از چاشت امروز با عبدالعزیز کاملوف، وزیر امور خارجه ازبیکستان دیدار و گفتگو نموده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرنامه دفتر شورای امنیت ملی افغانستان، داکتر حمدالله محب، مشاور امنیت ملی افغانستان در دومین روز کاری‌اش با عبدالعزیز کاملوف، وزیر امور خارجه ازبیکستان دیدار و روی روابط دو کشور و بهبود همکاری‌های منطقوی، بحث و تبادل نظر نموده است.

وزیر خارجه ازبیکستان با تبریکی گفتن سمت جدید برای آقای محب، درمورد پیشرفت‌های پس از کنفرانس تاشکند زیر چتر پروسه صلح کابل و تحکیم همکاری‌های منطقوی معلومات ارایه نموده، پیشنهاداتش را درمورد آغاز کار و فعالیت کمیسیون‌های مشترک دو کشور جهت افزایش همکاری‌های امنیتی و برگزاری نشست‌های آینده پیشکش کرده است.

حمدالله محب بحیث مشاور جدید امنیت ملی معرفی گردید - اسپوتنیک افغانستان
حمدالله محب بحیث مشاور جدید امنیت ملی معرفی گردید

آقای محب به وزیر خارجه ازبیکستان اطمینان داد که تغییر در رهبری شورای امنیت ملی افغانستان بر امور مشترک دو کشور تاثیر نخواهد داشت.

مشاور جدید امنیت ملی افغانستان با تاکید بر تلاش‌های مشترک مقامات ازبیکستان با افغانستان در امر مبارزه با تروریزم منطقوی و تامین صلح در افغانستان از وزیر خارجه این کشور خواست تا بر کشورهایی که در راستای تامین صلح و مبارزه با تروریزم، نقش شان را صادقانه بازی نمی‌کنند، فشار وارد کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала