آمادگی کامل سوریه برای دفاع از حملات امریکا

© Photo / Official U.S. Navy Pageکشتی راکت بردار امریکا
کشتی راکت بردار امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قوای مسلح سوریه آمادگی کامل دفاع از حملات امریکا را دارد.

قوای مسلح سوریه برای دفاع از حملات امریکا کاملاً در حالت احضارات درجه یک قرار گرفته است.

گروپ کشتی طیاره بردار قوای بحری امریکا - اسپوتنیک افغانستان
بار دیگر امریکا آمادگی حمله بر سوریه را میگرد
اسپوتنیک به نقل از Al-Masdar News، به گفته افسر بلند رتبه میدان هوای نظامی مزاح سوریه، قوای دافع هوا سوریه آمادگی دفاع از حملات هوائی امریکا در دمشق را دارد.
به تاریخ 25 اوگست وزارت دفاع روسیه در مورد آمادگی امریکا برای وارد نمودن ضربات هوائی بر سوریه خبر داده بود.
قابل یادآوری است که واشنگتن کشتی راکت بردار با 56 راکت و طیاره بمب افگن استراتیژیکی راکت بردار را در میدان هوائی قطر به خلیج فارس جابجا نموده است تا به سوریه حملات هوائی را انجام دهد.
در این حمله، فرانسه و بریتانیا نیز شرکت می نمایند و بهانه برای حمله بر سوریه، همانا حمله جدید کیمیاوی ساخته گی نیروهای سوریه بر تروریستها میباشد.
نیکی هیلی نماینده دائم امریکا در سازمان ملل - اسپوتنیک افغانستان
تهدید جدید حمله امریکا بر نظامیان سوریه
قابل یادآوری است که به تاریخ 14 اپریل ایالات متحده امریکا، انگلیس و فرانسه حمله قبلی را به سوریه انجام دادند. دلیل آن متهم کردن دولت سوریه در حمله کیمیاوی به شهر دوما بود. در همان زمان، واشنگتن، لندن و پاریس منتظر تحقیقات کارشناسان سازمان ملل و دمشق نشدند، با وجود اینکه آنها هیچ شواهدی از حمله کیمیاوی توسط دولت سوریه ارائه نکردند.

تمام نتیجه گیری ها بر اساس کلیپ های ویدئویی منتشر شده توسط منابع انترنتی گروه های مسلح مخالف دولت سوریه انجام شده بود. در همان زمان، هر دو مسکو و دمشق اطلاعات در مورد استفاده از سلاح های کیمیاوی در دوما را رد کرد. وزارت امور خارجه روسیه گفت، که هدف از این چاشنی میل به محافظت تروریست ها و توجیه حملات نظامی احتمالی از خارج بود و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه حمله امریکا، بریتانیا و فرانسه را یک عمل تجاوزگرانه علیه یک کشور مستقل خواند.

در همان زمان، در 13 مارچ، ستاد عمومی روسیه هشدار داد که ستیزه جویان با استفاده از سلاح های کیمیاوی در شرق غوطه دست به تحرکاتی می زنند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала