وصیت‌نامهٔ سناتور مک‌کین

© AP Photo / Ralph Fresoوصیت‌نامهٔ سناتور مک‌کین
وصیت‌نامهٔ سناتور مک‌کین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جان مک‌کین حتی در وصیت‌نامه‌اش به‌طور غیرمستقیم از سیاست دونالد ترامپ انتقاد کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه تلویزیونی امریکایی ان بی سی، جان مک‌کین سناتور امریکایی که بر اثر بیماری سرطان مغز به تاریخ ۲۵ اگست درگذشت، در وصیت‌نامه‌اش برای آخرین بار شهروندان امریکا را خطاب قرار داد و از سیاست دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده امریکا انتقاد کرد.

سناتور مک‌کین در وصیت‌نامه‌اش نوشته است که قدرت و عظمت رو به ضعیف‌شدن است، به گفته وی، امریکا به‌دلیل اینکه به‌جای نابود کردن دیوارها، در عقب آنها پنهان می‌شود، عظمت‌اش را از دست می‌دهد. احتمالاْ منظور این سیاست‌مدار امریکایی از ساخت دیوار در مرز با مکسیکو برای مبارزه با مهاجران بوده است، اما وی نامی از رئیس جمهور امریکا نبرده است.

جان مک‌کین، سناتور برجسته امریکایی درگذشت - اسپوتنیک افغانستان
جان مک‌کین، سناتور برجسته امریکایی درگذشت

مک‌کین در وصیت‌نامهٔ خود از امریکایی‌ها به خاطر "دادن افتخار خدمت به آنها و زندگی که وی در طول خدمت در ارتش و سیاست داشته است" سپاسگزاری کرده است.

سیاست‌مدار فقید امریکایی نوشته است: "من سعی کردم با افتخار به کشور ما خدمت کنم. من اشتباه هم کرده‌ام اما امیدوارم که عشق من به امریکا سمت دیگر ترازو را سنگین‌تر کرده باشد".

در ادامهٔ وصیت‌نامهٔ مک‌کین آمده است: "ما شهروندان عظیم‌ترین کشور جهان هستیم و ملت ما ملت آرمانهاست. ما مورد عنایت خداوند قرار گرفته‌ایم و با حفظ آرمان‌ها، لطف پروردگار را به کل بشریت هدیه می‌کنیم".

جان مک‌کین سناتور امریکایی از ایالت اریزونا، در سن ۸۱ سالگی درگذشت.

این سیاست‌مدار امریکایی در طول یک‌سال گذشته با بیماری سرطان مغز دست و پنجه نرم می‌کرد.

روز جمعه گذشته (۲۴ اگست) نزدیکان مک‌کین خبر دادند که وی روند معالجه‌اش را متوقف ساخته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала