امریکا را نمی‌توان از سلاح‌های روسی نجات داد

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر امریکا را نمی‌توان از سلاح‌های روسی نجات داد
امریکا را نمی‌توان از سلاح‌های روسی نجات داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایالات متحده امریکا در صورت آغاز جنگ، قادر نیست قلمرو خود را از سلاح‌های روسی و چینی نجات دهد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Military Times، جنرال ترنس اوشاهنسی، فرمانده شمالی نیروهای مسلح ایالات متحده امریکا و فرمانده دفاع هوایی و فضایی امریکای شمالی گفته است در صورت که جنگ آغاز شود ایالات متحده امریکا توان نجات دادنی قلمروه خود از سلاح‌های روسی و چینی نیست.

روسیه در کدام بخش های نظامی از امریکا برتر است؟ - اسپوتنیک افغانستان
روسیه در کدام بخش های نظامی از امریکا برتر است؟

این فرمانده نیروهای مسلح امریکای شمالی در 140-مین کنفرانس انجمن گارد ملی ایالات متحده امریکا که سخنرانی داشت گفت: "وضعیت امنیتی در حال تغییر است ما قبلاً تصور می‌کردم که اقیانوس‌های اطراف و کشورهای دوست ما در شمال و جنوب کشور ما را تحت پوشش قرار داده و ما را غیرقابل دستیابی قرار می‌دهند، اما همه چیز تغییر می‌کند، زیرا مخالفانی (روسیه و چین) استند که اکنون واقعاً قادر به رسیدن به سرزمین ما استند".
این جنرال همچنان خواستار تغییر کل در استراتژی دفاع ایالات محده امریکا شده است.
او افزود: "ما باید اساساً دفاع از کشور خود را بازنگری کنیم و در مورد چگونگی دفاع از خود ما در مقابل یک حریف از تمام قدرت برخوردار است، فکر کنیم".
علاوه براین این فرمانده گفت که پنتاگون در حال حاضر به دنبال راه‌هایی برای جلوگیری از بی دفاعی در برابر آخرین سلاح‌ها است، به طور خاص او گفت که وزارت دفاع امریکا در حال حاضر تلاش می‌کند جنگنده‌های اف-16 را با آنتن‌های فعال بسازد که این جنگنده توانی رهگیری راکت‌های کروز را داشته باشد. ارتش به دنبال راه‌های دیگری برای بهبود قابلیت دفاع خود است.

یادآوری می‌کنیم، که ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه در روز نخست ماه مارچ در پیام خود به مجمع فدرال از آخرین جنگ افزار های روسی که در جهان مانند ندارد، رونمایی کرد، که می‌توان از زیردریایی های بدون سرنشین، راکت های کروز با توانایی حمل کلاهک های هسته‌ای، سیستم راکتی هوایی «کینژال/خنجر» و جنگ افزارهای لیزری دیگر نام برد.
اما پنتاگون بارها و بارها ابراز تردید کرده است که امریکا هیچ راهی برای ردیابی راکت‌های هیپرسیونیکی ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала