هشدار روسیه به امریکا درباره تجاوز به سوریه

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر هشدار روسیه به امریکا درباره تجاوز به سوریه
هشدار روسیه به امریکا درباره تجاوز به سوریه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سفیر روسیه در امریکا نسبت به تصمیم احتمالی واشنگتن برای حمله به سوریه هشدار داد و آن را "بی اساس و غیرقانونی" اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در امریکا، در سخنانی تاکید کرده و گفته است که من به واشنگتن اعلام کرده‌ام که مسکو نگران آماده شدن ایالات متحده برای حمله به سوریه است.

افزایش راکت‌های کروز امریکا همزمان با توطئه حمله کیمیاوی در سوریه - اسپوتنیک افغانستان
افزایش راکت‌های کروز امریکا همزمان با توطئه حمله کیمیاوی در سوریه

وی افزود: "مساله مهم این است که ما نگرانی خود را نسبت به سیگنال هایی که نشان می‌دهد امریکا برای حملات جدید به سوریه آماده می‌شود، اعلام کرده ایم، آن هم به بهانه استفاده از تسلیحات کیمیاوی توسط سوری ها. ما تاکید می‌کنیم که چنین چشم اندازی یک نگرانی عمیق برای ما به شمار می‌رود. از واشنگتن می‌خواهیم تا واقعیت ها و دلایل مطمئن درباره استفاده از تسلیحات کیمیاوی توسط سوریه را ارائه دهد".
واسیلی نبنزیا نماینده روسیه در سازمان ملل 28 اگست در جمع خبرنگاران گفته بود که هشدار وزارت دفاع روسیه درباره حملات احتمالی کیمیاوی در سوریه بر اساس واقعیت های قاطع و مطمئن است.
وزارت دفاع روسیه هشدار داده است که امریکا احتمالا از این مساله به عنوان بهانه ای برای انجام حملات جدید علیه تاسیسات دولتی سوریه استفاده می‌کند.
21 اگست نیز انگلستان، فرانسه و امریکا اعلام کردند که به هرگونه استفاده احتمالی از تسلیحات کیمیاوی توسط نظام سوریه، به طور مناسب پاسخ خواهند داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала