برگزاری نشست سه جانبه میان افغانستان، چین و دولت جدید پاکستان

© Sputnikبرگزاری نشست سه جانبه میان افغانستان، چین و دولت جدید پاکستان
برگزاری نشست سه جانبه میان افغانستان، چین و دولت جدید پاکستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به اساس اطلاعات به دست آمده، قرارست در آیندۀ نزدیک، یک نشست سه‌جانبه میان افغانستان، چین و دولت جدید پاکستان برگزار گردد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خامه، این مطلب را وزارت امور خارجۀ افغانستان بیان کرده و گفته‌است که یک نشست سه‌جانبه میان وزرای امور خارجۀ افغانستان، چین و پاکستان در آیندۀ نزدیک برگزار شود.

صالح: صلح پاکستان، تجزیه غیر رسمی افغانستان خواهد بود - اسپوتنیک افغانستان
صالح: صلح پاکستان، تجزیه غیر رسمی افغانستان خواهد بود

دفتر مطبوعاتی وزارت امور خارجۀ کشور می‌گوید، حکمت‌خلیل کرزی، معین سیاسی آن وزارت ناوقت روز گذشته با چینگ گوپنگ، کمیشنر مبارزه علیه تروریزم و مسایل امنیتی جمهوری چین دیدار کرده‌است.
منبع می‌گوید که دو طرف در این دیدار روی‌ ایجاد سازو کار هاى به‌تر جهت مبارزه موثر با تروریزم، گسترش بیش از پیش روابط دوستانه سیاسی، اقتصادی و امنیتی میان دوکشور، آموزش دیپلوماتان افغانستان در چین گفت‌وگو کرده‌اند.
کمیسیون سه جانبه افغانستان — چین و پاکستان، کمیسیون سه جانبه افغانستان — چین و هند، آمادگی افغانستان برای برگزاری نشست سه جانبه وزرای امور خارجه افغانستان — چین و پاکستان در آینده نزدیک، اوضاع جاری منطقه، روابط میان افغانستان و پاکستان به ویژه پلان عمل افغانستان و پاکستان برای صلح و همبستگی از جمله موضوعاتی دیگری بوده‌اند که مورد بحث هر طرف قرار گرفتند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала