ائتلاف امریکا و اسرائیل در برابر ایران

© Sputnik / Vitaly Podvitski ائتلاف امریکا و اسرائیل در برابر ایران
ائتلاف امریکا و اسرائیل در برابر ایران - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امریکا و اسرائیل برای توجیه کردن دشمنی شان با ایران، این کشور را تهدیدی برای منافع کشورهای منطقه می دانند.

به گزارش اسپوتنیک ، گلوبال ریسرچ در گزارش اخیرش با عنوان «نتانیاهو و پمپئو رئیس سازمان سیا، ایران را تهدید می‌کنند»، به اتفاقات سوریه پرداخته و با بیان اینکه واشنگتن، اسرائیل و عربستان سعودی ائتلاف شومی را علیه ایران تشکیل داده‌اند، احتمال می‌دهد که با این ائتلاف شوم، منطقه با خطر جنگ بزرگ‌تری از آنچه که هم اکنون درگیر آن است، رو به روست.

این پایگاه خبری تحلیلی ابتدا با اشاره به صحبت‌های ماه گذشته نتانیاهو که قول داد اجازه ندهد، که ایران از خاک سوریه به عنوان پایگاهی برای نابود کردن اسرائیل استفاده کند، اذعان می‌کند که بی‌اعتبار بودن ادعای نتانیاهو از مدت‌ها پیش ثابت شده است:- «ایران نه اسرائیل را تهدید می‌کند و نه هیچ کشور دیگری را. دروغ بزرگی که نتانیاهو درباره قصد ایران برای نابودی اسرائیل تکرار می‌کند، در واقع هدفی جز توجیه کردن دشمنی‌های امریکا، اسرائیل و عربستان سعودی با جمهوری اسلامی ایران ندارد».

این رسانه کانادایی در همین پیوند به صحبت‌های وزیر خارجه روسیه استناد می‌کند:- «سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه چندی پیش گفت به محض شکست تروریسم در سوریه، نخستین گام، خروج کسانی است که به طور غیرقانونی در سوریه حضور دارند. منظور وی از این سخن نیروهای آمریکایی مستقر در سوریه بود".

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала