مسکو ترور زاخارچنکو را اقدام تروریستی می داند

© Sputnik / Sergey Mamontov /  مراجعه به بانک تصاویر مسکو ترور زاخارچنکو را اقدام تروریستی می داند
مسکو ترور زاخارچنکو را اقدام تروریستی می داند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت، اقدام تروریستی که سبب شد رهبر جمهوری خلق دونتسک از بین برود راهی به سوی صلح ندارد و گویا که کیف می خواهد خونریزی ادامه داشته باشد.

الکساندر زاخارچنکو رهبر جمهوری خلق دونتسک کشته شد - اسپوتنیک افغانستان
الکساندر زاخارچنکو رهبر جمهوری خلق دونتسک کشته شد + ویدیو
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه درباره ترور الکساندر زاخارچنکو گفت:- "دولت کیف به جای پیدا کردن راه هایی برای حل و فصل مناقشه داخلی، می خواهد با پیاده سازی جنگ و سناریویی تروریستی به این وضعیت تشدید بخشد و وضعیت منطقه را دشوار کند. گویا که به جای صلح تصمیم گرفته اند که کشتار و خون را به راه بیاندازند".

او در همین حال از جامعه بین المللی خواست با تحقیقات بی طرفانه درباره این جرم و جنایت بررسی کند.

زاخارووا گفت:- "از جامعه بین المللی تقاضا می کنیم که با توجه با عروسک خیمه شب بازی سیستم سیاسی اوکراین، تحقیقات بی طرفانه را در پیش چشمان شهروندان درباره این جرایم انجام بدهند".

الکساندر زاخارچنکو رهبر جمهوری خلق دونتسک در نتیجه یک انفجار در قهوه خانه «سپر» امروز نخست زخمی و پس از آن درگذشت. تیموفیف وزیر خزانه داری جمهوری خلق دونتسک همچنان در این انفجار زخمی شده است.

یادآوری می کنیم، که سال گذشته سران جمهوری های خودخوانده دونتسک و لوهانسک در شرق اوکراین با اعلام اتحاد همراه چند منطقه پیرامونی، تشکیل کشور خودخوانده ای به نام «مالوراسیا» را اعلام کرده بودند.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала