حمایت بریتانیا از قوای هوائی افغانستان

© Flickr / Cardinal Canary حمایت بریتانیا از قوای هوائی افغانستان
حمایت بریتانیا از قوای هوائی افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر دفاع بریتانیا: قوای هوائی افغانستان را تقویت می‌کنیم.

اسپوتنیک به نقل از تنسیم، وزیر دفاع بریتانیا در دیدار با مشاور جدید امنیت ملی افغانستان اظهار داشت که لندن متعهد است تا توانایی نیروهای امنیتی افغان به ویژه قوای هوائی افغانستان را افزایش دهد.

اعزام جزوتام های خاص جنگی بریتانیا به افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
اعزام جزوتام های خاص جنگی بریتانیا به افغانستان
گاوین ویلیامسون وزیر دفاع بریتانیا در سفر به کابل و دیدار با «حمدالله محب» مشاور امنیت ملی افغانستان درباره تقویت نیروهای امنیتی افغان و آمادگی رزمی این نیروها در مبارزه با تروریرم صحبت کردند.
شورای امنیت ملی افغانستان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که ویلیامسون نیز در این دیدار اظهار داشت که لندن تلاش می‌کند تا ظرفیت نیروهای افغان بویژه قوای هوائی این کشور را افزایش دهد.
وزیر دفاع بریتاینا در حالی به کابل سفر کرده است که گزارشات درباره درخواست وی از صدراعظم بریتاینا برای اعزام صدها نظامی به افغانستان وجود دارد.
اخیراً نیز یک منبع امنیتی به «دیلی میرُر» گفت که انگلستان در نظر دارد تا برای جلوگیری از افزایش قدرت طالبان و تهدید داعش 490 نظامی دیگر را به افغانستان اعزام کند.
فعلاً حدود 650 نظامی بریتانیا در افغانستان حضور دارند و درصورت تائید اعزام نظامیان بیشتر این کشور به افغانستان، بریتانیا پس از امریکا و آلمان بیشترین نظامی مستقر در افغانستان را خواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала