بارسلون 8-2 اوئسکا؛ عاقبت بلند پروازی تیم تازه لالیگایی در بارسلونا

© AP Photo / Manu Fernandezبارسلون 8-2 اوئسکا؛ عاقبت بلند پروازی تیم تازه لالیگایی در بارسلونا
بارسلون 8-2 اوئسکا؛ عاقبت بلند پروازی تیم تازه لالیگایی در بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا به راحتی اوئسکا را در نوکمپ شکست داد و توانست سه امتیاز این بازی را به دست آورد.

پایان شکست ناپذیری بارسلونا در لالیگا - اسپوتنیک افغانستان
پایان شکست ناپذیری بارسلونا در لالیگا
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ورزش سه، بارسلونا یکشنبه شب در هفته سوم لالیگا به مصاف اوئسکا رفت و هشت بر دو مهمانش را در نوکمپ شکست داد.

اوئسکا بازی را هجومی آغاز کرده و در همان 5 دقیقه ابتدایی موفق به گلزنی شد و در سراسر بازی نیز نمایشی هجومی ارائه داد، اما بارسلونا با به ثمر رساندن 8 گل پاسخ محکمی به تیم تازه لالیگایی شده داد.

بازی بر خلاف انتظار با برتری اوئسکا آغاز شد و این تیم در دقیقه 3 و روی پاس لونگو و ضربه هرناندز در دهانه دروازه موفق شد در نوکمپ دروازه بارسلونا را باز کند.

در ادامه لیونل مسی با یک حرکت زیبا و پشت سر گذاشتن مدافعان حریف گل مساوی را به ثمر رساند. شاگردان ارنستو والورده به حمله‌های خود ادامه دادند تا در یک صحنه مدافع‌های اوئسکا به اشتباه دروازه‌شان را باز کنند. در این شرایط مهمان ناامید نشد و سعی داشت بازی را مساوی کند، اما لوییس سوارس نتیجه را سه بر یک به نفع بارسا کرد. الکس گایار در دقایق پایانی نیمه اول اختلاف را به حداقل رساند.

در 45 دقیقه دوم شرایط کاملا متفاوت پیش رفت. آبی‌اناری‌ها اجازه کار را به تیم حریف ندادند و جشنواره گل به راه انداختند. عثمان دمبله بازی را در دقیقه 48 چهار بر دو به نفع میزبان کرد. سپس ایوان راکیتیچ با پاس مسی، گل پنجم بارسا را به ثمر رساند. برتری میزبان ادامه داشت و گل ششم بازهم توسط مسی به ثمر رسید.

اما در دقیقه 81 این بار لیونل مسی با یک پاس فوق العاده یوردی آلبا را تک به تک کرد و او نیز با نواختن یک ضربه زمینی گل هفتم را نیز وارد دروازه حریف نگون بخت کرد. در لحظات پایانی و با روی پاس آکروبیاتیک ویدال، سوارز باز هم می توانست گلزنی کند اما ضربه سر او به بیرون رفت.

در دقیقه 92 بارسلونا صاحب یک ضربه پنالتی شد که سوارز آن را تبدیل به گل کرد تا بارسا نهایتا 2-8 رقیب خود را مغلوب کند، تا این بازی 10 گل داشته باشد.

یادآوری می کنیم، که بارسلونا با این پیروزی 9 امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به رئال مادرید در صدر جدول قرار گرفت.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала