هشدار وزیر دفاع انگلیس درباره تهدید داعشی های افغان برای اروپا

© AP Photo / Fileهشدار وزیر دفاع انگلیس درباره تهدید داعشی های افغان برای اروپا
هشدار وزیر دفاع انگلیس درباره تهدید داعشی های افغان برای اروپا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گاوین ویلیامسون درباره تهدیدات شاخه گروه تروریستی داعش* در افغانستان علیه اروپا هشدار داد.

به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه اسکای نیوز، «گاوین ویلیامسون»، وزیر دفاع انگلیس که در یک سفر کاری در افغانستان به سر می برد، روز گذشته  اعلام کرد کشورش و سایر اعضای اتحادیه اروپا به صورت مداوم به وسیله تروریست‌های داعش (سازمان تروریستی ممنوعه در روسیه) شاخه افغانستان و حامیان آنها تهدید می شوند.

ویلیامسون همزمان با حضور در افغانستان در مصاحبه با اسکای نیوز گفت: ما به طور مرتب با گروه های تروریستی مرتبط با شاخه افغانستان مواجه هستیم که هدف آن ها نه تنها انگلیس بلکه کل قاره اروپا است. آنچه که می بینیم تهدید واقعی این گروه ها علیه انگلیس است.

وی ضمن تاکید بر اینکه اقدامات ضروری برای مقابله با حملات آتی گروه های تروریستی علیه شهرهای انگلیس صورت گرفته شده است گفت: ما باید اقدامات ضروری را اتخاذ کنیم تا دیگر شاهد حملات تروریستی همانند آنچه در منچستر رخ داد نباشیم.

انگلیس طی سال های اخیر همواره هدف تهدید گروه های تروریستی بوده است که خونین ترین آن ها حمله در منطقه پل وست مینستر و محل پارلمان این کشور در مارچ2017 و همچنین بمب گذاری در یک کنسرت در منچستر در 22 ماه می 2017 هستند.

هفته گذشته، جرارد بَتِن، رهبر حزب مستقل یوکیپ به کشورهای اروپایی در مورد تهدید گروه تروریستی هشدار داد. او ورود غیرقانونی مهاجران به کشورهای اروپایی را یکی از راه های حضور اعضای گروه های تروریستی در اروپا قلمداد کرد.

از سال 2015، اروپا بدترین بحران مهاجرت را در طول تاریخ تجربه کرده و در تلاش است تا صدها هزار پناهجو و مهاجر غیرقانونی را که از خاورمیانه و کشورهای شمال آفریقا وارد قاره سبز شده اند، باز گرداند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала