اپل به نقص فنی آیفون 8 اعتراف کرد

© Fotolia / Armada1985اپل به نقص فنی آیفون 8 اعتراف کرد
اپل به نقص فنی آیفون 8 اعتراف کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شرکت اپل اعلام کرده است که گوشی‌های آیفون 8 را که بورد آنها معیوب است، به صورت رایگان تعمیر خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، شرکت اپل اعتراف کرد که یک سری از تلفون‌های هوشمند آیفون 8 که بورد آنها معیوب است به بازار عرضه شده است.

زیان ملیاردی اپل پس از جنجال بتری آیفون - اسپوتنیک افغانستان
زیان ملیاردی اپل پس از جنجال بتری آیفون

همانطور شرکت اپل در صفحه پشتیبانی فنی خود اعلام کرد. که این نقص فابریکه بوده است که بخش کوچکی از تلفون‌های که بین ماه‌های سپتمبر سال 2017میلادی و مارچ سال 2018میلادی در ایالات متحده امریکا، استرالیا، چین، هندوستان، جاپان، نیوزیلند و کشورهای دیگر فروخته شده است که این سری از تلفون‌ها آیفون 8 مشکل بورد داشته اند.
این تلفون‎ها در زمان استفاده از آن نگهان قطع و وصل و یا خاموش می‌شود که امکان دوباره روشن کردن این سری از تلفون‌ها وجود ندارد.
شرکت اپل گفته است که این تلفون‌ها را رایگان ترمیم می‌کند، باید گفت که این مشکلات در آیفون 8 پلاس و سایر مدل‌های این شرکت دیده نشده است.
کاربران نیز با وارد کردن شماره سریال گوشی‌های آیفون خود در وب سایت رسمی اپل می‌توانند واجد شرایط بودن خود را در این طرح به ثبت برسانند.

این طرح تعمیرات رایگان اپل تنها برای مشتریان و کاربران آیفون 8 در کشورهای ایالات متحده امریکا، استرالیا، چین، هند، جاپان و نیوزیلند محدود می‌شود.
پیش از این، صاحبان گوشی‌های هوشمند آیفون ایکس نقصی را در همچو تلفون‌ها پیدا کرده بودند که قادر به جواب تماس شده نمی‌توانستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала