اعتراف انگلیس به ناتوانی نیروی دریایی آن کشور

© Photo / Ministry of DefenceФрегат типа 26 Kent Королевских ВМС Великобритании
Фрегат типа 26 Kent Королевских ВМС Великобритании - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نظامی سابق انگلیس اعتراف نمود که نیرو های دریایی آن کشور با خطر فاجعه روبرو است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از The Independent لرد آلن وست، رئیس سابق نیروی دریایی بریتانیا اعتراف نمود که، این کشور قادرنیست حفاظت از آب های منطقه‌ای خود را تضمین کند.
به گفته وی، درگیری های اخیرمیان ماهیگیران فرانسوی و بریتانیایی به خاطر به دست آوردن گونه‌ای از صدف ها " اسکالوپ " نشان می دهد که انگلیس با کمبود کشتی های برای محافظت از آبهای منطقه‌ای خود مواجه است واین حالت کشور را پس از ترک از اتحادیه اروپا با وضعیت "فاجعه بار" روبرو خواهد کرد.
این نظامی سابق بریتانیا همچنین معتقد است که این وضعیت کاستی هایی را در تنظیم خدمات نظامی نشان می دهد. به گفته وی، فرماندهی این کشتیها توسط قطعات مختلف صورت می گیرد در حالیکه هماهنگی باید توسط یک مرکز فرماندهی انجام شود.
وی گفت در این مرکز ، هیچ فرماندهی وجود ندارد که بتواند به سازمان های دولتی دستور دهد که اقدامات خود را چگونه انجام دهند، بنابراین مرکز نمی تواند وظایف خود را به گونه مناسب اجرا کند.
لرد آلن وست همچنین افزود که هنگامی که بریتانیا اتحادیه اروپا را ترک کند، باید " گزمه مناطق دریایی خود را به طور مستقل انجام دهد" و با وضعیت فعلی نیروی دریایی بریتانیا، این امربه یک فاجعه منجر خواهد شد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала