روسیه تولید بزرگترین هواپیمای " A-40" Albatross را از سر می گیرد + وئدیو

© Sputnik / Maxim Tumanov /  مراجعه به بانک تصاویر Зритель фотографирует показательное выступление пилотажной группы "Русь" во время авиашоу "Я выбираю небо!" в Казани
Зритель фотографирует показательное выступление пилотажной группы Русь во время авиашоу Я выбираю небо! в Казани - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در روسیه تصمیم گرفت شده تا تولید بزرگترین هواپیمای A-40 "Albatross" را از سر گرفته شود.

به گزارش اسپوتنیک، در این مورد شرکت متحده هواپیما سازی روسیه که در حال حاضر کار بر روی این پروژه را پیش می برد، در آستانه نمایشگاه "Gidroaviasalon-2018"، به خبرنگاران اطلاع داده است.
نمایشگاه "Gidroaviasalon-2018"، قرار است در روزهای 6-9 سپتامبر در "گلن دژیک" برگزار گردد. این رویداد درهر دو سال در قلمرو فرودگاه ویا پایگاه آزمایشی و تجربی "TANTK به نام بيريف، برگزار می شود و برگزار کننده این نمایشگاه، وزارت صنایع و تجارت می باشد.
A-40 Albatross ، بر اساس کد گذاری ناتو به نام (Mermaid) یاد می شود و بزرگترین هواپیمای در جهان است که می تواند از خشکه وآب پرواز کند.

"Albatross" دارای بدنه "قایق پروازی" است و بال های بزرگ دارد.
این هواپیما اولین پرواز خود را در خشکه در سال 1986، انجام داد و یک سال بعد اولین پرواز را از سطح آب انجام داد. با این حال، این پروژه پس از فروپاشی شوروی متوقف شده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала