به کدام کشور توریست ها بیشتر سفر می ‌کنند

© Sputnik / Irina Kalashnikova /  مراجعه به بانک تصاویر به کدام کشور توریست ها بیشتر سفر می ‌کنند
به کدام کشور توریست ها بیشتر سفر می ‌کنند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سازمان جهانی گردشگری سازمان ملل متحد (UNHCR) فهرستی از کشورهایی را که بیشترین بازدید کنندگان خارجی را داشته اند، تهیه کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Daily Mail، سازمان جهانی گردشگری سازمان ملل متحد لیستی از کشورهایی را که بیشترین بازدید خارجی را داشته اند، تهیه کرده است.
در رتبه نخست فرانسه قرار دارد که این موقعیت را برای دو سال حفظ کرده است. در سال 2017، 86.9 میلیون گردشگر از فرانسه بازدید کرده‌اند. در رتبه دوم، اسپانیا با 81.8 میلیون نفر توریست و در رتبه سوم ایالات متحده با75.9 میلیون توریست قرار دارند.
علاوه بر این، سازمان جهانی گردشگری کشورهایی که بیشترین رشد را در زمینه گردشگری داشته‌اند،منتشر نموده است. مصر با رشد 55.1 درصدی بازدید کنندگان خارجی در سال 2017 در مقایسه با سال 2016 در رتبه نخست قرار گرفته است. تعداد کل توریست های این کشور 8.6 میلیون نفر بوده است. محبوب ترین شهرهای مصر عبارت بودند از الأقصر و گیزا. در رتبه دوم یک کشور آفریقایی دیگر به نام توگو قرار دارد و مکان سوم هم متعلق به ویتنام است.
گفتنی است پیش از این در سپتامبر TripAdvisor (بزرگترین منبع گردشگری)، لیستی از بهترین موزه های جهان در سال 2018 را ارائه کرده بود.موزه اورسی پاریس در صدر این لیست و در مکان های دوم و سوم موزه ملی یادبود 11 سپتامبر و موزه متروپولیتن نیویورک قرار داشتند و به دنبال آنها موزه بریتانیا در لندن و موزه ملی پرادو در مادرید در این لیست بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала