عواقب جنگ احتمالی نیروی دریایی امریکا با روسیه

© Sputnik / Alexander Galperin /  مراجعه به بانک تصاویر عواقب جنگ احتمالی نیروی دریایی امریکا با روسیه
عواقب جنگ احتمالی نیروی دریایی امریکا با روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ناوگان امریکا در صورت جنگ با روسیه به شکل «غیر سنتی» نابود خواهد شد.

نشنل انترست: امریکا قصد مقابله با دفاع هوایی روسیه را دارد - اسپوتنیک افغانستان
نشنل انترست: امریکا قصد مقابله با دفاع هوایی روسیه را دارد
به گزارش اسپوتنیک، الکسی لینکوف متخصص نظامی در مقاله در مجله «ستاره» به پاسخ روزنامه نشنل انترست مبنی بر نبرد کشتی جنگی «آیووا» امریکایی با رزمناو «کیروف» روسی نوشت:  در رسانه های ایالات متحده امریکا دیدگاه های را به نشر می رسانند که گویا نیروی دریایی ایالات متحده امریکا می تواند در جنگ دریایی به آسانی بر نیروی دریایی روسیه پیروز شود، اما آنها توانایی دفاعی روسیه را بسیار دست کم گرفته اند.

به گفته این متخصص، در صورت بروز جنگ مسلحانه مسکو طبق روش های «سنتی» کار نخواهد کرد، بلکه از سیستم های مدرن ضد کشتی در رویکردهای دفاعی کار خواهد گرفت. 

این کارشناس تأکید می کند، که سیستم های راکتی روسی «کالیبر» در حال حاضر نشان دهنده کارایی بالا در سوریه است. همچنین انواع ضد زیردریایی از کالیبراسیون دریا و هوا وجود دارد. هوانوردی نیروی دریایی و نیروی هوایی روسیه مجهز به راکت های کروز جدید X-35E و X-32 هستند. به ساخت راکت های ضد کشتی «خنجر» دارای کاربردهای مدرن برای بهره وری و تعامل نیروهای هوایی و دریایی در مبارزه با گروه های دشمن بالقوه بر توانایی دریایی روسیه افزایش داده است و راه را برای راکت مافوق صوت «زیرکون» آماده می کند.

نویسنده اشاره می کند، که در توانایی نیروی دریایی روسیه «هیچ توهمی» درباره جنگ دریایی و انجام جنگ دریایی مجازی نیست و تنها اینها همه به شکلی عملی انجام می شود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала