سیاه رویی غرب در سوریه

© Sputnik / Mikhael Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر سیاه رویی غرب در سوریه
سیاه رویی غرب در سوریه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بی تاثیری سیاست غرب در سوریه نتیجه سیاست مغرضانه امریکا و اروپا در خاورمیانه است.

لاوروف به اتحادیه اروپا و امریکا در مورد عواقب منفی تحریم ها علیه سوریه هشدار داد - اسپوتنیک افغانستان
لاوروف به اتحادیه اروپا و امریکا در مورد عواقب منفی تحریم ها علیه سوریه هشدار داد
به گزارش اسپوتنیک، نوربرت ریوتگن رئیس کمیته سیاست خارجی پارلمان آلمان در مصاحبه با نشریه Kieler Nachrichten گفت:- "به زودی عملیات بزرگی در سوریه از جمله در ادلب آغاز می شود که دولت سوریه، روسیه و ایران در آن دارای نقش پیشتاز هستند و این پیامد سیاست اشتباه کشورهای غربی در این منطقه طی سالهای اخیر است".

سیاستمدار آلمانی مسئولیت این وضع را بر عهده باراک اوباما رئیس جمهور پیشین امریکا انداخته  گفت:- "او در سال 2013 نسبت به حمله کیمیاوی از سوی اسد واکنش شایسته نشان نداده وبه وعده اجرای عملیات جنگی علیه وی عمل نکرد".
نوربرت ریوتگن همچنین اروپا را «گدای سیاسی» نامید، که تمام نفوذ سیاسی اش را از دست داده و این وضع باعث تقویت روسیه و ایران شده است.
سیاستمدارآلمانی اتحادیه اروپا را به نادیده گرفتن اشتباهات اش در سوریه و عدم تمایل به بررسی این اشتباهات و تصحیح آنها متهم کرد.
به باور وی، غرب در بحران شدیدی به سر می برد که باعث ورود انبوه پناهجویان به اروپا شده است.
سیاستمدار آلمانی می گوید:- "ما به خاطر نبودن سیاست صحیح اروپایی در خاورمیانه در بحران سیاسی و معنوی به سر می بریم. ما شماری زیادی از پناهجویان را پذیرفتیم، اما اوضاع در منطقه خاورمیانه را به هیچ وجه تغییر نداده و هیچ ساختاری را برای انجام این کار در آینده به وجود نیاورده ایم".

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала