امریکا پس از هشدار حمله روسیه، عساکر بیشتر به سوریه فرستاد

© AFP 2023 / Delil Souleimanامریکا پس از هشدار حمله روسیه، عساکر بیشتر به سوریه فرستاد
امریکا پس از هشدار حمله روسیه، عساکر بیشتر به سوریه فرستاد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایالات متحده امریکا نیروهای اضافی را به سوریه فرستاد، این در حالیست که روسیه به ستیزه‌جویان را در سوریه هشدار داده بود.

به گزارش اسپوتنیک، ایالات متحده امریکا پس از هشدار حمله قریب‌الوقوع روسیه علیه ستیزه‌جویان در منطقه التنف سوریه، نیروهای اضافی را به سوریه فرستاده است.

طرح ایالات متحده برای مبارزه با تروریستان در ادلب - اسپوتنیک افغانستان
طرح ایالات متحده برای مبارزه با تروریستان در ادلب

رسانه‌های امریکایی با اشاره به نمایندگان ارتش امریکا گزارش داده اند که ایالات متحده امریکا تفنگداران دریایی امریکا را برای حمایت از گروه ائتلاف به رهبری امریکا در جنوب شرق سوریه پس از هشدار حمله قریب‌الوقوع روسیه به ستیز‌ه‌جویان، فرستاده است.
بر اساس اطلاعات آنها، در این منطقه پایگاه‌های تحت کنترل ائتلاف امریکا برای مبارزه با داعش در التنف قرار دارد، جایی که طرف امریکایی تاکید می‌کند ، آمادگی نیروهای مخالفین آشتی جو سوریه برای مبارزه با افراطیون داعش انجام می‌شود و امریکا بیش از 100 سرباز نیروی دریایی را به این محل اعزام کرده است.
در حال حاضر در التنف، که اطراف آن امریکایی ها 55 کیلومتر از منطقه ی عاری از درگیری ایجاد کرده اند، تقریبا 600 سرباز امریکایی، بریتانیایی و نروژی و همچنان نیروهای ویژه اردنی استند. آموزش به شورشیان سوری در این محل انجام می‌شود.
بر اساس تایید نمایندگان رسمی پنتاگون طی هفته‌ای اخیر طرف روسی دوبار با« خط سرخ» به نظامیان امریکایی در خصوص آمادگی برای حمله به این منطقه با هدف نابودی شبه نظامیان داعش اطلاع داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала