بلاک‌شدن حساب مدیر "روسیا سیگودنیا" توسط فیسبوک

© Sputnik / Natalia Seliverstovaبلاک‌شدن حساب مدیر "روسیا سیگودنیا" توسط فیسبوک
بلاک‌شدن حساب مدیر روسیا سیگودنیا توسط فیسبوک - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حساب فیسبوکی مدیر ارتباطات و روابط عمومی آژانس اطلاعاتی جهانی "روسیا سیگودنیا" پس از به‌اشتراک گذاشتن ویدیو از صفحه "رادیو آزادی بلاروس"، توسط شبکه فیسبوک مسدود شده است.

به گزارش اسپوتنیک، حساب فیسبوکی پیتر لیدوف-پیتروفسکی، مدیر ارتباطات و روابط عامهٔ آژانس اطلاعاتی جهانی "روسیا سیگودنیا" پس از آنکه وی ویدیویی را از که توسط صفحه فیسبوکی "رادیو آزادی بلاروس" نشر شده بود، به اشتراک گذاشت و درمورد آن ابراز نظر کرد، مسدود شد.

این ویدیو روز شنبه با متن "هر کس نمی‌پرد — با ما نیست" توسط صفحه فیسبوکی "رادیو آزادی بلاروس" نشر شده بود. در روز بعدی، صفحه "رادیو آزادی بلاروس" مسدود نشده بود و ویدیوی مذکور در دسترس کاربران قرار داشت. صبح روز یکشنبه پیتر لیدوف-پیتروفسکی ویدیوی مذکور را در صفحه فیسبوک خودش با نوشتن نظرش در مورد آن، به اشتراک گذاشت. به گفته وی، چند ساعت پس از به اشتراک گذاشتن، حساب فیسبوک وی مسدود شد.

وزارت خارجه روسیه به رسمیت نشاختن راسیا سیگودنیا توسط استونی را تبعیض نامید - اسپوتنیک افغانستان
وزارت خارجه روسیه به رسمیت نشاختن "راسیا سیگودنیا" توسط استونی را تبعیض نامید

براساس اطلاعیهٔ فیسبوک، حساب مدیر ارتباطات و روابط عامهٔ آژانس اطلاعاتی جهانی "روسیا سیگودنیا" به مدت ۳۰ روز مسدود شده است. علاوه بر این، در اطلاعیهٔ هشدار داده شده است: "در صورتی شما باز هم آنچه را که نورم‌های ما را نقض می‌کند، نشر کنید، حساب شما برای ۳۰ روز دیگر مسدود می‌شود".

مارگاریتا سیمونیان، سردبیر آژانس اطلاعاتی جهانی "روسیا سیگودنیا" با ابراز نظر درمورد این موضوع گفت: "من نگران حساب رادیو آزادی در فیسبوک ام. خرسند باشید. غرب با شماست".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала