حمله بر کاروان "۱۸ سنبله"، بیش از ده زخمی و کشته برجا گذاشت

© REUTERS / Omar Sobhaniحمله بر کاروان "۱۸ سنبله"، بیش از ده زخمی و کشته برجا گذاشت
حمله بر کاروان ۱۸ سنبله، بیش از ده زخمی و کشته برجا گذاشت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حوالی ساعت ۳ پس از چاشت امروز یک مهاجم انتحاری با هدف قرار دادن کاروان هواداران احمد شاه مسعود در ساحه تایمنی کابل، خودش را منفجر ساخت.

به گزارش اسپوتنیک، حوالی ساعت ۳ پس از چاشت امروز (یکشنبه، ۱۸ سنبله) در ساحه تایمنی در مربوطات حوزه چهارم امنیتی شهر کابل یک مهاجم انتحاری سوار بر موترسایکل کاروان هواداران احمد شاه مسعود را که در حال گشت‌زنی بود، هدف قرار داده، خودش را منفجر ساخت.

جنرال سالم الماس، رئیس تحقیقات جنایی کابل گفته است که در نتیجه این حادثه ۱۰ تن زخمی شده اند و یک تن جان باخته است.

وقوع انفجار در تایمنی شهر کابل - اسپوتنیک افغانستان
وقوع انفجار در تایمنی شهر کابل

سخنگوی قوماندانی امنیه شهر کابل با شریک ساختن گفته‌های جنرال الماس، نوشته است: "حوالی ساعت ۲:۵۰ یک تن فرد انتحاری که ملبس با واسکت انتحاری خود را در بین کاروان عزاداران در ساحه حوزه چهارم بین چهارراهی سلیم کاروان و چهارراهی تایمنی سابقه خود را منفجر ساخته تعداد ۱۰ نفر مجروح و یک شهید و دو عراده موتر کرولا تخریب گردیده شخص خودم و تیم تحقیقاتی به محل واقعه موقعیت داریم".

قبل از این حشمت ستانکزی، سخنگوی پولیس کابل گفته بود که در نتیجه این حادثه دو تن زخمی شده اند.

امروز (یکشنبه، ۱۸ سنبله) صدها تن از هواداران احمد شاه مسعود، به منظور یادبود از سالروز درگذشت وی به سرک‌ها برآمده و سوار بر موترها، کاروان‌هایی را تشکیل داده و گشت‌زنی می‌کنند.    

قبل از این، یک مهاجم انتحاری که می‌خواست هواداران احمد شاه مسعود را هدف قرار دهد، توسط نیروهای امنیتی در منطقه مکروریان سوم از پا درآورده شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала