روسیه خواستار برگزاری نشست فوق‌العادهٔ شورای امنیت سازمان ملل شد

© Sputnik / Alexei Panovروسیه خواستار برگزاری نشست فوق‌العادهٔ شورای امنیت سازمان ملل شد
روسیه خواستار برگزاری نشست فوق‌العادهٔ شورای امنیت سازمان ملل شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روسیه خواستار برگزاری نشست فوق‌العادهٔ شورای امنیت سازمان ملل متحد درمورد نتیجهٔ دیدار روسای جمهور روسیه، ترکیه و ایران شده است.

به گزارش اسپوتنیک، نمایندهٔ دایمی روسیه در سازمان ملل متحد روز دوشنبه، ۱۰ سپتمبر خواستار برگزاری نشست فوق‌العادهٔ شورای امنیت این سازمان مبنی بر دیدار روسای جمهور روسیه، ترکیه و ایران، ولادیمیر پوتین، رجب طیب اردوغان و حسن روحانی، شده است.

در خبرنامهٔ نشرشده توسط دفتر مطبوعاتی نماینده‌گی دایمی روسیه در سازمان ملل متحد ذکر شده است که ممکن این نشست، فردا (سه شنبه، ۱۱ سپتمبر) ساعت ۱۸:۰۰ به وقت مسکو (۱۹:۳۰ به وقت کابل) برگزار شود.

لاوروف: روسیه، ترکیه و ایران خواستار پایان جنگ سوریه هستند - اسپوتنیک افغانستان
لاوروف: روسیه، ترکیه و ایران خواستار پایان جنگ سوریه هستند

در خبرنامه آمده است: "روسیه با درنظر داشت علاقمندی شماری از اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد به نتیجهٔ نشست روسیه — ایران — ترکیه، خواستار برگزاری نشست فوق‌العاده شده است. وضعیت در اطراف ولایت ادلب سوریه که در حال حاضر نیروهای اصلی تروریستی بر آن تمرکز دارند، نیاز به توجه جدی دارد".

خبرنامه می‌افزاید: "تایید می‌کنیم که ادامه مبارزه با تروریست‌ها در قلمرو سوریه تا از بین‌بردن کامل آنها (تروریست‌ها) و آزادی مردم ملکی از دست تروریست‌ها برای ما وظیفهٔ فوری جامعه جهانی، شمرده می‌شود".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала