درگیری پولیس امریکا با نیروهای بحری بریتانیا

© AP Photo / Lynne Sladkyدرگیری پولیس امریکا با نیروهای بحری بریتانیا
درگیری پولیس امریکا با نیروهای بحری بریتانیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
میان نیروهای بحری بزرگ‌ترین کشتی نظامی بریتانیا و نیروهای پولیس امریکا در فلوریدا درگیری رخ داده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه اندیپندنت، نیروهای بحری کشتی طیاره‌بر Queen Elizabeth- بزرگترین کشتی نظامی، ساخته‌شده در بریتانیا که در ماه اگست برای نخستین بار به ایالات متحده امریکا سفر کرد، با پولیس این کشور درگیر شده اند.

پس از آنکه نیروهای بحری بریتانیایی در حالت مستی، در شهر جکسون ویل بیچ در فلوریدای امریکا بی‌نظمی راه انداخته بودند، پولیس این شهر مجبور شد تا برای آرام ساختن نیروهای مست از از شوک‌دهنده‌های برقی، استفاده کند.

قتل اشتباهی پسر نوجوان 17 ساله توسط  پولیس امریکا - اسپوتنیک افغانستان
قتل اشتباهی پسر نوجوان 17 ساله توسط پولیس امریکا

نیروهای پولیس امریکایی توانستند شش تن از این افراد را بازداشت کنند، اما سه تن دیگر آنها که مقاومت نشان می‌دادند، پولیس در مقابل شان از شوک‌دهنده‌های برقی، که پولیس امریکا با علاقمند زیاد از آن در چنین حالات استفاده می‌کند، استفاده نمود.

یک مسوول پولیس این شهر گفته است: "این بچه‌ها بعضی اوقات در شهر ما ظاهر می‌شوند. معمولاً بین خود شان جنگ می‌کنند، اما پس از آنکه دندان‌های شان را از روی زمین بر‌می‌دارند، دوباره به بهترین دوستان همدیگر تبدیل می‌شوند".

این نخستین مورد ایجاد بی‌نظمی توسط نیروهای بحری بریتانیا نیست، چندی قبل گزارش شده بود که چند خدمهٔ یک کشتی تحت‌البحری بریتانیا به دلیل استفاده از کوکائین از وظیفه اخراج شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала