پاسخ لاوروف به اتهامات غرب برضد روسیه در سوریه

© Sputnik / Grigoriy Sisoev /  مراجعه به بانک تصاویر پاسخ لاوروف به اتهامات غرب برضد روسیه در سوریه
پاسخ لاوروف به اتهامات غرب برضد روسیه در سوریه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرگئی لاوروف، به اتهامات مقامات غربی در خصوص عملیات روسیه در ادلب پاسخ داده است.

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه با اشاره به اتهامات تعدادی از مقامات غربی مبنی بر این که عملیات آینده در ادلب با مشارکت ارتش سوریه و با پشتیبانی هوایی ارتش روسیه برای انجام یک جنایات جنگی خواهد بود گفت: روسیه همواره منطبق بر قوانین بشر دوستانه عمل کرده است و آماده بحث در خصوص هر وضعیتی هست.
لاوروف درباره نتیجه نشست خود با همتای آلمانیش گفت: در مورد جنایات جنگی روش هایی وجود دارد که توسط قوانین بین المللی و بشردوستانه ایجاد شده است. لازم است که آن ها را رعایت کنیم. هنگامی که ما عملیاتی جنگی را آغاز می‌کنیم همواره قوانین بین المللی و بشردوستانه را رعایت می‌کنیم. باید یادآوری کنم که روسیه به درخواست دولت مشروع سوریه، دولت عضو سازمان ملل متحد، دولتی که در قطعنامه های شورای امنیت بارها و بارها احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی آن تاکید شده است. من دوباره می گم، ما آماده هستیم که در مورد هر وضعیت صحبت کنیم، اما ما می خواهیم این کار را به طور خاص و دقیق انجام دهیم، و نه در سطح لفاظی.
شایان ذکر است که محدوده ی استان ادلب در حال حاضر عملا توسط نیروهای دولتی سوریه کنترل نمی شود. در این ولایت شبه نظامیان مسلح وهمچنین تروریست هایی از برخی گروهک ها مستقر هستند که حملات را به مواضع ارتش سوریه انجام می دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала