امریکا از طریق تحریم ها از مسلمانان چینی دفاع می کند

© Photo / Ran Caiامریکا از طریق تحریم ها از مسلمانان چینی دفاع می کند
امریکا از طریق تحریم ها از مسلمانان چینی دفاع می کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امریکا با توجه به وضعیت ظلم و ستم بر مسلمانان اویغور در سین کیانگ بر چین تحریم های تازه اعمال خواهد کرد.

Съезд Компартии Китая - اسپوتنیک افغانستان
چین برای مبارزه با تروریست های اویغور از جامعه بین المللی کمک خواست
به گزارش اسپوتنیک، معاون وزیر امور خارجه امریکا اعلام کرد، که امریکا در حال بررسی اعمال تحریم های تازه در برابر چین به خاطر ظلم و ستم این کشور بر مسلمانان اویغور سین کیانگ منطقه خودمختار است.

به گفته وی، واشنگتن وضعیت در منطقه خود مختار سین کیانگ را دنبال می کند و آماده این اقدام است.

بر اساس اطلاعات اولیه روزنامه نیویورگ تایمز، این تحریم ها ممکن بر شرکت های که در ساخت اردوگاه ها و مقام های که در بازداشت اویغورها سهم دارند، اعمال خواهد شد.

علاوه براین، این تحریم ها شرکت های را هم در بر می گیرد که در ساخت و ساز اردوگاه ها و یا نصب سیستم های نظارت در منطقه از جمله شرکت های که در انتقال مواد بیولوژیکی و نمونه برداری DNA نقش دارند، اعمال خواهد شد که می توان به طور خاص از شرکت های های Hikvision و Dahua Technology نام برد.این روزنامه می نویسد، کاخ سفید چند ماه است که درباره تحریم ها صحبت می کند. در عین حال، اشاره شده است که اداره دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا به مسئله اقلیت قومی در منطقه خود مختار سین کیانگ توجه کافی نداشته است.

یادآوری می کنیم، که منطقه سین کیانگ که بیشتر ساکنان آن مسلمان و همرز با پاکستان و افغانستان است و چین برای جلوگیری از نفوذ اسلام گرایان تندرو از پاکستان و افغانستان اقداماتی جدی را روی دست گرفته است.     

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала