پیش بینی شکست جنگنده امریکایی F-22 توسط جنگنده روسی

© Flickr / Airwolfhoundپیش بینی شکست جنگنده امریکایی F-22 توسط جنگنده روسی
پیش بینی شکست جنگنده امریکایی F-22 توسط جنگنده روسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جنگنده امریکایی F-22 Raptor در صورت مقابله با جنگنده روسی سو – 35 به سادگی شکست داده خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، چنین نظر را تحلیگران Business Insider ارائه نموده اند. طبق گفته آنها، علیرغم این واقعیت که تمرکز اصلی جنگنده های امریکایی، مواجه شدن مقابل با جنگنده روسی Su-35 مشخص شده، اما F-22 Raptor در معرض خطر است: مزایای نامرئی بودن جنگنده در شرایط فعلی نقش مهمی را ایفا نمی کند ، مسأله اصلی در حال حاضربرتری جنگی هواپیمای روسی است.
جنگنده امریکایی تقریبا فاقد سلاح است. برعلاوه جنگنده Su-35 روسی، قابلیت بلند مانور را دارا است که در شرایط جنگ برای جلوگیری از اصابت راکت های دشمن در فاصله نزدیک برتری قابل ملاحظه‌ای را برای جنگنده روسی فراهم می سازد. 

ارزیابی شانس جنگنده روسی در نبرد با جنگنده امریکایی - اسپوتنیک افغانستان
ارزیابی شانس جنگنده روسی در نبرد با جنگنده امریکایی
 
همان زمان، Raptor همچنین قابلیت کمتر برای رهگیری هواپیماهای دشمن را دارد. روزنامه می نویسد، در صورت رهگیری توسط جنگنده های دشمن که به حریم هوایی اش حمله کرده ، از طریق رادیو سیگنال ها از عدم نزدیک شدن خبر می دهد.
هواپیمای جنگنده‌ی روسیه یعنی سوخو 35 از پلتفرم سختی بهره می‌برد که قابلیت مانورپذیری بالایی را در اختیار آن قرار داده است. پیلوت های روسی با نسل‌های قدیمی این هواپیما نیز پرواز کرده بودند. در مجموع می‌توان سوخو 35 را برنده‌ی نبرد مانورپذیری در برابر F-22 Raptor دانست
در مجموع، هواپیمای روسی Su-35 ، تسلیحات بیشتری دارد و ارتفاع پرواز آن نیز بالاتر است. این جت جنگنده، قیمت کمتری هم دارد و می‌توان آن را مدل ارتقایافته‌ی سوخوهای قدیمی دانست که قابلیتشان در نبردهای هوایی ثابت شده است. در طرف مقابل، ا F-22 Raptor اولین جت جنگنده نسل پنجم جهان شناخته می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала