رزمایش بزرگ در روسیه به صورت منظم برگزار خواهد شد

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر رزمایش بزرگ در روسیه به صورت منظم برگزار خواهد شد
رزمایش بزرگ در روسیه به صورت منظم برگزار خواهد شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر دفاع روسیه از برگزاری منظم رزمایش نظامی در ابعاد وسیع در روسیه خبر داد.

استفاده «راکت های نامرئی» در رزمایش «وستوک 2018» - اسپوتنیک افغانستان
استفاده «راکت های نامرئی» در رزمایش «وستوک 2018»
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه در برنامه «مسکو،کرملین،پوتین» گفت: برنامه ریزی شده است که در روسیه هر پنج سال یکبار، یک رزمایش نظامی بزرگ برگزار شود.
شایگو گفت: طرح اصلی آنچه که ما در سال آینده خواهیم داشت، ارائه می شود. تنها چیزی که در این طرح قرار نمی‌گیرد، بازرسی‌های ناگهانی است. به طور طبیعی، ما این تمرین ها را برنامه ریزی کرده و قصد داریم آنها را هر پنج سال یکبار اجرا کنیم.
وی همچنین افزود: برنامه نظامی دولتی برای ده سال طراحی شده است، اما رزمایش ها برای آمادگی رزمی ارتش بیشتر باید برگزار شود.
شایگو خاطر نشان کرد: ما نیاز به برخی نقاط مرجع میانی داریم، منظور از ما فرمانده کل قوا است، تا سرمایه گذاری در تجدید جنگ افزارهای ارتش و نیروی دریایی را ببینیم و درک کنیم. بدانیم که به کدام سمت در حرکت هستیم و آیا همه چیز مرتب هست یا خیر.

وستوک 2018

در شرق دور و در مناطق آبهای دریایی از 11-17 سپتمبر رزمایش «وستوک-2018» برگزار می شود. این رزمایش پس از 37 سال بزرگترین رزمایش به شمار می رود.

در این رزمایش 300 هزار سرباز از مناطق مرکزی و شرقی، ناوگان شمالی، مجموعه از نیروهای هوابرد و همچنان نیروهای نظامی از کشورهای چین و مغولستان حضور دارند. در این رزمایش همچنان بیش از یک هزار هواپیما، هلیکوپتر و هواپیماهای بدون سرنشین بر علاوه 36000 وسایل نقلیه زرهی، 80 کشتی و کشتی های پشتیبانی شرکت دارند.     

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала