پسر ترامپ، اوباما را بهترین "فروشنده" امریکا نامید

© AP Photo / J. Scott Applewhiteپسر ترامپ، اوباما را بهترین "فروشنده" امریکا نامید
پسر ترامپ، اوباما را بهترین فروشنده امریکا نامید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ جونیور، پسر رئیس جمهور امریکا با انتقاد از سیاست باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین امریکا، وی را بهترین "فروشنده" امریکا نامیده است.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ جونیور، پسر رئیس جمهور ایالات متحده امریکا در مصاحبه با وبسایت خبری Breibart News، باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین ایالات متحده امریکا را بهترین "فروشنده" امریکا نامیده، گفته است که اوباما ناکامی‌های سیاسی‌اش را به شکل اقدامات مفید ارایه می‌کرد.

به گفته وی، در امریکا هیچ فرد "با تفکر" باور ندارد که اوباما "کار نیکی" برای اقتصاد و سیاست خارجی ایالات متحده، انجام داده باشد. وی خاطر نشان ساخت که تمام اقدامات رئیس جمهور پیشین باعث تضعیف کشور شده و کشور را به "حالت خطر" گذاشته اند.

اوباما سیاست خارجی ترامپ را با سیاست آلمان نازی مقایسه کرد - اسپوتنیک افغانستان
اوباما سیاست خارجی ترامپ را با سیاست آلمان نازی مقایسه کرد

پسر دونالد ترامپ تاکید کرد که با انتخاب‌شدن پدرش به عنوان رئیس جمهور امریکا، وضعیت در کشور تغییر نموده است. وی با اشاره به موفقیت‌های اقتصادی امریکا، آزادسازی نظام مالیاتی و رشد تولید ناخالص داخلی را از دست‌آوردهای ادارهٔ ترامپ خواند.دونالد ترامپ جونیور گفت: "هر باری که او خط سرخ می‌کشید، کشورهای دیگر از آن عبور می‌کردند. وی دوباره این کار را انجام و آنها باز هم از آن عبور می‌کردند".

وی در اخیر افزود: "حالا در شهر شیریف (فرمانده پولیس) جدید آمده. ما همه چیز را تغییر دادیم".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала