آیا ستاره شناسان امریکایی فاجعه قریب الوقوع را پنهان می کنند؟

© Photo / Pixabayآیا ستاره شناسان امریکایی فاجعه قریب الوقوع را پنهان می کنند؟
آیا ستاره شناسان امریکایی فاجعه قریب الوقوع را پنهان می کنند؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره شناسان ایالات متحده امریکا به پنهان کردن اطلاعات مربوط به فاجعه قریب الوقوع مورد سوءظن قرار گرفتند.

به گزارش اسپوتنیک،تعطیل رصد خانه مطالعه لکه های روی قرص خورشید در ایالت نیو مکسیکو امریکا باعث شده شایعاتی درباره پنهان کردن یک راز وحشتناک درباره خورشید رواج پیدا کند.
برخی از مردم می گویند ستاره شناسان شراره فوق العاده شدیدی را در خورشید مشاهده کرده و از دولت امریکا دستور گرفته اند درباره این واقعیت سکوت کنند.
در تاریخ 6 سپتامبر، رصد خانه مطالعه لکه های خوشیدی امریکا مسدود شد و کارکنان ادارات نزدیک به آن به دلیل برخی از «مسائل امنیتی» تخلیه شدند. خاطر نشان می شود که در محل ، کارکنان دفتر تحقیقات فدرال کار می کنند اما دلیل رسمی توقف کار این رصد خانه اعلام نشده است.
موقتا تصمیم گرفته شد که این مکان را تا اطلاع ثانوی ببندد. سایر تاسیسات رصدخانه ای کار خود را در بر اساس برنامه عادی انجام می دهند. این انجمن با مقامات در خصوص این مسئله گفتگو می کند.
در این اطلاعیه آمده است: انجمن دانشگاه های تحقیقات در زمینه ستاره شناسی ، مسئله مربوط به امنیت در تاسیسات رصدخانه ملی خورشیدی در ساکارنتو پک ایالت نیومکسیکو را حل و فصل می کند و موقتا تصمیم گرفته است که این مکان را تا اطلاع ثانوی مسدود نمایند.
فقدان اطلاعات منسجم منجر به ظهور گزینه های مختلف علل این اتفاق و آوازه های مختلف در میان مردم شده است، به گونه مثال گفته می شود که رصد خانه به دلیل وقوع فاجعه وحشتناک تشعشعات خورشیدی و یا هم به خاطر تحقیقات در مورد جاسوسی مسدود شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала