شواهد جدید وزارت دفاع روسیه از سقوط هواپیمای مالزی در خاک اوکراین+ ویدیو

© Sputnik / Vitaly Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر اسناد جدید روسیه درباره سقوط هواپیمای خطوط هوایی مالزی در اوکراین+ ویدیو
اسناد جدید روسیه درباره سقوط هواپیمای خطوط هوایی مالزی در اوکراین+ ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه شواهدی جدیدی را در خصوص سقوط هواپیمای بوئینگ 777 شرکت هوایی مالزی در خاک اوکراین ارائه کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ایگور کوناشنکوف سخنگوی رسمی وزارت دفاع روسیه به خبرنگاران گفت که اتهامات مربوط به دخالت راکت "بوکا" روسی در سقوط هواپیمای بوئینگ 777 مالزی در جنوب شرقی اوکراین غیرقابل قبول است.
به گفته وی، " سیستم راکتی بوکا" روسیه در سال 1986 درکارخانه علمی تخنیکی دولگاپرودنینسکی "حومه مسکو" ساخته شده و اسناد مربوط تا هنوز در اداره مذکور نگهداری می گردد.
هواپیمای بوئینگ شرکت "هوایی مالزی" شماره MN-17 که از آمستردام به مقصد کوالالامپور در 17 جولای 2014 پرواز نموده بود در شرق منطقه دونتسک اوکراین سقوط کرد. در نتیجه این حادثه، 298 نفر کشته شدند.

ایگور کوناشنکوف در حضور خبرنگاران گفت، ماهمچنین شواهدی در دست داریم که به وضوح اتهاماتی مربوط به دخالت راکت های " بوکا — سیستم های دافع هوای روسی" که گویا متعلق به کندک شماره 53 نیروی هوایی روسیه بود، را رد می کند.
ایگور کوناشنکوف گفت که ویدئو های که توسط کمیسیون بین المللی به عنوان شواهدی از دخالت راکت روسی " بوکا" در این حادثه استفاده شد، جعلی بوده اند.
اطلاعات مربوط در دسترس جانب هالند قرار داده شد.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت، اوکراین نه تنها در این حادثه؛ بلکه در دستکاری تحقیقات نیز دخات دارد. در توضیح این مطلب نوار صوتی نظامیان ارتش اوکراین در دسترس قرار دارد.
کوناشنکوف گفت،ویدئوی مربوط به حرکت "بوکا" که گویا توسط آن هواپیمای بوئینگ مالزی MH17 در خاک اوکراین سقوط داده شد، جعلی است و فقط بر اساس یک عکس ساخته شده.
هواپیمای بوئینگ 777 شرکت هواپیایی در 17 جولای سال 2014 در اوکراین و در نزدیک مرز روسیه هدف اصابت یک موشک زمین به هوا قرار گرفته و تمام 298 سرنشین آن کشته شده‌اند. رئیس جمهوری اوکراین این حادثه را یک اقدام تروریستی توصیف کرد. و روسیه را متهم نمود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала