هشدار جدی عطا محمد نور: هیچ قدرتی نمی تواند جلو ما را بگیرد

© Photo / Ata Mohammad Noor FBهشدار جدی عطا محمد نور: هیچ قدرتی نمی تواند جلو ما را بگیرد
هشدار جدی عطا محمد نور: هیچ قدرتی نمی تواند جلو ما را بگیرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عطا محمد نور می گوید که با تأسف حکومت افغانستان به جای پاسخگویی به خواست های احزاب سیاسی ‌و مردم، به خشونت متوسل می شود و در پی خفه کردن صدای مردم است.

به گزارش اسپوتنیک، عطا محمد نورعضو رهبری ائتلاف بزرگ ملی افغانستان و والی پیشین بلخ در بیانیه ‍‌‌‌ای ابراز داشت: هشدار می دهم که اگر به زود ترین فرصت همکاران تحصن کننده ما در هرات را که به صورت غیر قانونی حکومت در بند کشیده است، رها نکنند با موج بی پیشینه مردم روبرو خواهد شد که عواقب آن به دوش حکومت می‌باشد.
نور افزود: حکومتی که توان مقابله با چند موترسایکل سوار گروه طالبان را ندارد، می‌تواند با موج خشم مردم به زور سلاح، رویارویی نماید؟ پاسخ واضح است. بهتر است این نیرویی را که علیه مردم استفاده می کنید در جهت آسایش آنان به کار بندید.
وی تصریح کرد: ما در تصمیم خود استوار‌ و مصمم هستیم و هیچ قدرتی جلو مردم را نمی تواند بگیرد.
به تازگی شماری از هواداران ائتلاف بزرگ ملی دفاتر ولایتی کمیسیون انتخابات را در ولایت های بلخ، هرات و قندهار مسدود کرده‌اند.
بایمتریک رای دهندگان در روز انتخابات، تغییر سیستم انتخاباتی از رای واحد غیر قابل انتقال به رای واحد قابل انتقال و دادن سهم نظارتی به احزاب از خواست‌های ائتلاف بزرگ ملی و احزاب سیاسی اند.
این در حالیست که روز یکشنبه نیروهای پولیس بالای اعتراص کنندگان در مقابل دفتر کمیسیون انتخابات در هرات حمله کرده و تعدادی از آنها را در بند کشیدند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала