تصویر غم انگیز از مشکلات جدی نیروی هوایی امریکا

© AFP 2023 / Pornchai Kittiwongsakulتصویر غم انگیز از مشکلات جدی نیروی هوایی امریکا
تصویر غم انگیز از مشکلات جدی نیروی هوایی امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیروی های هوایی ایالات متحده امریکا در دزاز مدت به چالش جدی روبرو خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از National Interest ، به اشاره به مرکز تحقیقاتی تجزیه و تحلیل RAND و دیوان محاسبات امریکا، نیروی هوایی ایالات متحده به دلیل وخامت احتمالی اوضاع در آینده وظایف بیش از حد، مشکلات فنی و کمبود پرسنل آموزش دیده با چالش های جدی روبرو خواهند شد.
روزنامه National Interest ، یادآور می شوند، این مطالعات یک تصویر "غم انگیز" را از وضعیت امور در نیرهای هواپیمایی امریکا به نمایش می گذارد.
متخصصان پتانسیل نیروی هوایی ایالات متحده را در چهار جنگ احتمالی آینده بررسی کرده اند: جنگ سرد جدید با روسیه یا چین و درگیری های منطقه ای و بزرگ، اجرای عملیات در مناطق دور با استفاده از هواپیمای سرنشین و مبارزه علیه شورشیان.
تحلیلگران، با تکیه بر اطلاعات مربوط به عملیات قبلی نیروی هوایی ایالات متحده، توانایی های آنها را در هشت وظیفه مختلف، از جمله برتری هوایی، حملات هوایی و امکانات حمل و نقل، را ارزیابی کرده اند.
با توجه به محاسبات مرکز تحقیقاتی RAND، عملا در هیچ یک از سناریوها، هواپیمای ایالات متحده قادر به دستیابی به موفقیت 100٪ نشدند، روز نامه نشنل انترست یادآوری می کند که در صورت بروز یک درگیری منطقهای طولانی، درصدی حملات هوایی موفقانه این نیروها از 62 تا 65 فیصد بیشتر نخواهد بود.
همچنین نیروی هوایی امریکا در صورت اجرای عملیات اجبار به صلح قادر خواهد بود فقط 29% نیازها در زمینه عملیات شناسایی، 40% نیازها در رابطه با عملیات ویژه و 46% نیازها در بمباران ها را تامین کند.
به عقیده تحلیلگران دلیل این وضعیت ناگوار نیروی هوایی امریکا وجود مشکلات جدید در خدمات رسانی به هواپیما ها و همچنین کمبود پرسنل آموزش دیدهمی‌باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала