تشدید تحریمات امریکا علیه روسیه

© Sputnik / Michael Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر تشدید تحریمات امریکا علیه روسیه
تشدید تحریمات امریکا علیه روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ترامپ فرمان تشدید تحرمیات علیه روسیه را توشیح نمود.

به گزراش اسپوتینک، دونالذ ترامپ رئیس جمهور امریکا فرمان تشدید رعایت از رژیم تحریمات علیه روسیه را توشیح نمود.

امریکا از احتمال تشدید تحریمات علیه روسیه خبر داد - اسپوتنیک افغانستان
امریکا از احتمال تشدید تحریمات علیه روسیه خبر داد
متن این خبر روز پنجشنبه از طریق دفتر مطبوعاتی ریاتس جمهوری امریکا نشر گردید. موضوع بحث اتخاذ باید تدابیر اضافی قیوداتی چون کنترول وزارت مالیه امریکا از محاسبات مالی خارجی میباشد. به اساس این اسناد به وزارت مالیه صلاحیت بیشتر غرض اتخاذ تدابیر اضافی برای عملی نمودن بعدی تحریمات میباشو و همچنان به مقامات دستور میدهد تا تدابیر ضروری را در چوکات صلاحیت خود برای عمالی نمودن اتخاذ نمایند.
به اساس فرمان اتخاذ تحرمات بیشتر علیه روسیه، موسسات مالی امریکا نمی تواند در روسیه سرمایه گذاری نمایند و یا پول قرضه بدهند.
هدف تحریم های جدید امریکا بر ضد روسیه - اسپوتنیک افغانستان
هدف تحریم های جدید امریکا بر ضد روسیه
قبلاً Washington Examiner، ران جانسون، سناتور امریکائی اظهار داشته بود، تحریم‌های ضد روسی که توسط امریکا وضع شده است بی‌فایده و این تحریم‌های امریکا درست علیه مسکو کار نمی‌کند.
این مصاحبه ران جانسون پس از بازگشت از روسیه صورت گرفته بود، این سناتور با همراه گروهی از نمایندگان کنگره سناتورها در اواخر ماه جون به روسیه سفر کرده بود. به گفته وی هیچ کس در دولت رئیس‌جمهور امریکا به این موضوع فکر نکرده است که آیا تحریم‌ها کار می‌کند یا خیر، جانسون می‌گوید که هیچ تاثیر وحشتناکی از تحریم‌های وضع شده امریکا در روسیه ندیده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала