سفر فرمانده نیروهای هوایی اسرائیل به مسکو

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر سفر فرمانده نیروهای هوایی اسرائیل به مسکو
سفر فرمانده نیروهای هوایی اسرائیل به مسکو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرمانده نیروهای هوایی اسرائیل در پی سقوط طیاره نظامی روسیه در سوریه برای ارائه معلومات در مورد این حادثه وارد مسکو شد.

به گزارش اسپوتنیک، اردوی اسرائیل با نشر خبرنامه ای اعلام کرد که آمیکام نورکین، فرمانده نیروهای هوایی این کشور طی دیدار با مقامات نظامی روسیه، در مورد حادثه ای که در نتیجه آن طیاره نظامی ایل-۲۰ مربوط به قوای هوایی روسیه ساقط گردید، معلومات ارائه نمود.

در خبرنامه آمده است:‌ «هیئت اسرائیلی به رهبری آمیکام نورکین، فرمانده نیروهای هوایی اسرائیل طی چندین دیدار جداگانه با فرماندهان قوای هوایی روسیه و مقامات ارشد نظامی روسیه فدرال گفتگو نمودند. در جریان این دیدارها، افسران اسرائیلی اطلاعات مربوط به حادثه ای که در نتیجه آن طیاره روسی توسط سیستم های دفاع هوایی سوریه ساقط گردید، را به طرف روسی ارائه نمودند.»

گفتنی است، پیش از این ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه طی گفتگوی تلیفونی با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل اظهار داشت که عملیات نیروهای هوایی اسرائیل در سوریه نقض حاکمیت این کشور است. 

اظهارات ترامپ در مورد سرنگونی طیاره نظامی روسیه در سوریه - اسپوتنیک افغانستان
اظهارات ترامپ در مورد سرنگونی طیاره نظامی روسیه در سوریه

قابل یادآوری است، بر بنیاد اطلاع وزارت دفاع روسیه، ۱۷ سپتمبر حوالی ساعت یازده شب (به وقت مسکو) ارتباط با طیارۀ روسی ایل-۲۰ که به پایگاه هوایی حمیمیم در حال بازگشت بود، قطع شد. به گفته وزارت دفاع روسیه، این طیاره با ۱۵ تن خدمه پرواز در فاصله ۳۵ کیلومتری از سواحل بحیرۀ مدیترانه قرار داشت.  

وزارت دفاع روسیه افزود که در عین زمان چهار جت اف-۱۶ اسرائیلی، بر ولایت لاذقیه سوریه حملات هوایی انجام میدادند، و از کشتی نظامی فرانسوی اوورن (Auvergne) نیز راکت پرتاب میشد.  

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала