نواقص در فعالیت فیسبوک

© Flickr / Master OSM 2011نواقص در فعالیت فیسبوک
نواقص در فعالیت فیسبوک - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در کار فیسبوک نواقص ملاحظه گردیده است.

اسپوتنیک به نقل از سایت Downdetector، در این اواخر کابران کشورهای مختلف فیسبوک با مسشکلات ناشی از فعالیت سایت فیسبوک روبرو شده اند.
نواقص در فعالیت فیسبوک روز پنجشنه 20 سپتامبر ملاحظه گردیده است ، خبر ناشی از نواقص در فعالیت فیسبوک در امریکا، ایتالیا، بریتانیا، فرانسه، استرالیا، برازیل و بعضی کشورها دیگر مشاهده شده است.

فیسبوک بار دیگر اطلاعات شخصی کاربران را فاش ساخت - اسپوتنیک افغانستان
فیسبوک بار دیگر اطلاعات شخصی کاربران را فاش ساخت
گفته می شود که 52% کابران فیسبوک با مشکلات ناشی از فعالیت فیسبوک روبرو شده اند، 33% آنها نتواستند پیام بفرستند و یا بپذیرند، 15% نتوانستند صفحه فیسبوک را باز نمایند.

قبلاً اسپوتنیک خبر داده بو که فایل های حاوی آدرس های خانه، تلیفون ها و ایمیل ها کاربران با کمک نرم افزاری به دست آورده می شود که می توان توسط آن لایک ها و کامنت ها در فیسبوک را کنترل و پیگیری کرد. فیسبوک بلافاصله پس از این افشاگری حذف اپلیکیشن های بدنام را آغاز کرد.
قضیه از هک اطلاعات کاربران فیس‌بوک از سوی شرکت خصوصی کمبریج آنالتیکا شروع شد که رئیس آن مِرسر، به سفارش ستاد انتخاباتی ترامپ انجام داده و پس از آنالیز در اختیار وی قرار داده است.
این شرکت همراه با فیسبوک متهم شده‌ بودند که در یک معامله تجارتی، اطلاعات شخصی مربوط به میلیون‌ها کاربر را در سال 2016 برای استفاده در کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ در امریکا به بهره‌برداری سیاسی سپردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала