ابراز همدردی روحانی با کشته شدگان حمله تروریستی امروز اهواز

© REUTERS / Danish Siddiquiابراز همدردی روحانی با کشته شدگان حمله تروریستی امروز اهواز
ابراز همدردی روحانی با کشته شدگان حمله تروریستی امروز اهواز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور ایران در پی حمله تروریستی به مردم اهواز در مراسم رژه نیروهای مسلح این کشور ، در یک تماسی تیلیفونی با خانواده های کشته شدگان ابراز همدردی کرد

اسرائیل و امریکا پشت پرده ای حمله تروریستی امروز ایران - اسپوتنیک افغانستان
اسرائیل و امریکا پشت پرده ای حمله تروریستی امروز ایران
به گزارش اسپوتنیک، پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ایران نوشت: حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در تماس های تیلیفونی، ضمن آرزوی علو درجات برای شهدای این حادثه تروریستی و ابراز همدردی با خانواده های معظم این شهیدان، دستور داد تمام امکانات در جهت اقدامات فوری و امدادی برای رسیدگی به وضعیت مجروحان این حادثه تروریستی بکار گرفته شود.

دکتر روحانی دستورات لازم را به وزارت اطلاعات برای بسیج همه امکانات دستگاه ها و نهادهای امنیتی و نظامی جهت شناسایی سریع تروریست ها و سرشاخه های ارتباطی آنان و برخورد قاطع و عبرت آموز با پیوند دارندگان این جنایت صادر کرد.
رئیس جمهور ایران تاکید کرد: پاسخ جمهوری اسلامی ایران به کوچکترین تهدید، کوبنده خواهد بود اما کسانی که از این تروریست ها پشتیبانی تبلیغاتی و اطلاعاتی می کنند، باید پاسخگو باشند.

یادآوری می کنیم، که رژه نیروهای مسلح مستقر در اهواز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس ایران صبح امروز در اهواز از ساعت 8 و 30 دقیقه به وقت تهران آغاز شد و تنها 30 دقیقه از آغاز رژه گذشته بود که ناگهان از میان جمعیت به مردمی که در حال مشاهده رژه بودند تیراندازی کردند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала