پشتیبانی نویسنده اماراتی از عاملان حمله تروریستی اهواز

© AFP 2023 / ISNA / Morteza Jaberianپشتیبانی نویسنده اماراتی از عاملان حمله تروریستی اهواز
پشتیبانی نویسنده اماراتی از عاملان حمله تروریستی اهواز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عضو شورای فرهنگی دوبی در صفحه تویترش از حمله تروریستی دیروز در اهواز ایران دفاع کرد.

اسرائیل و امریکا پشت پرده ای حمله تروریستی امروز ایران - اسپوتنیک افغانستان
اسرائیل و امریکا پشت پرده ای حمله تروریستی امروز ایران
به گزارش اسپوتنیک به نقل از افکار نیوز، یکی از نویسندگان مشهور اماراتی که عضو «شورای فرهنگی دوبی» و هماهنگ‌کننده «مجمع توسعه خلیج» در امارات متحده عربی است، در سلسله تویت‌هایی از حمله تروریستی دیروز در اهواز ایران دفاع کرد.

عبدالخالق عبدالله طبق بیوگرافی نگاشته شده درباره او در وبگاه «مجمع جهانی اقتصاد» (نشست داووس) استاد علوم سیاسی دانشگاه امارات (Emirates University) و عضو «شورای فرهنگی دوبی» و ستون‌نویس روزنامه الخلیج تایمز است.

همچنین برخی فعالان رسانه‌ای از وی به عنوان یکی از مشاوران دولت امارات هم نام برده‌اند.

عبدالخالق عبدالله در تویت‌های تحریک‌آمیز خود نوشته است: 10کشته در حمله به رژه نظامی در شهر اهواز در جنوب غرب ایران. حمله به یک هدف نظامی، اقدامی تروریستی نیست و انتقال نبردها به داخل ایران گزینه‌ای اعلام شده و طی مرحله آتی افزایش می‌یابد.

حمله نظامی علیه یک هدف نظامی، اقدامی تروریستی نیست.

یادآوری می کنیم، که در حمله تروریستی دیروز به رژه نظامی در شهر اهواز ایران، چهار عنصر تروریست گروهک موسوم به «الاهوازیه» دست داشته که دو تن از آن‌ها به‌دست نیروهای امنیتی از پای در آمده، یکی مضروب و یک نفر دیگر نیز دستگیر شده است. آخرین آمار رسمی منتشرشده حاکی از جان باختن 20 نفر و زخمی شدن حدود 60 نفر دیگر بر اثر این حمله تروریستی است. این در شرایطی است که مسئول رسانه‌ای گروهک تروریستی الاهوازیه، درست دو روز پیش (جمعه) در پیامی، سالروز تأسیس کشور عربستان سعودی و آغاز پادشاهی این خاندان را که «روز ملی» عربستان خوانده می‌شود را به سران سعودی شادباد گفته بود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала