شکست سنگین قهرمان پیشین اروپا در لیگ دسته دوم آلمان

© REUTERS / Thilo Schmuelgenشکست سنگین قهرمان پیشین اروپا در لیگ دسته دوم آلمان
شکست سنگین قهرمان پیشین اروپا در لیگ دسته دوم آلمان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم هامبورگ امروز با 5 گل از تیم یان رگنزبورگ شکست سنگین را متحمل شد.

محبوبترین باشگاه فوتبال جهان معرفی شد - اسپوتنیک افغانستان
محبوبترین باشگاه فوتبال جهان معرفی شد
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ورزش سه، تیم هامبورگ امروز حرفی برابر تیم یان رگنزبورگ نداشته و 5 بار دروازه خود را باز شده دیدند.

 سرگیس آدامیان، مهاجم گلزن و ارمنی یان رگنزبورگ در همان 35 دقیقه ابتدایی بازی 3 بار دروازه هامبورگ را گشوده و هت تریک کرد تا تکلیف دایناسورها حتی پیش از پایان نیمه اول به نوعی مشخص شود.

مارسل کوریا و جان جورج نیز در نیمه دوم 2 بار موفق شدند دروازه هامبورگ را باز کنند. هامبورگ بعد از شکست در روز ابتدایی دیگر در بوندسلیگای 2 متحمل باخت نشده بود و هفته قبل آنها با برتری مقابل دینامودرسدن به صدر جدول نیز صعود کرده بودند اما 6 تغییر نسبت به ترکیب آخرین بازی باعث شد نتیجه ای تلخ برای آنها حاصل شود.

البته هامبورگ در اواخر نیمه اول صاحب یک ضربه پنالتی هم شد که آرون هانت آن را هدر داد و امیدهای این تیم برای بازگشت از بین رفت. بعد از پیروزی کلن و صعود این تیم به صدر جدول، هامبورگ تحت هدایت کریستن تیتز امروز می توانست با برتری مقابل یان رگنزبورگ دوباره رتبه اول را از آن خود کند اما این اتفاق رخ نداد و شکستی تلخ با 5 گل، بعد از ظهر هواداران این تیم را خراب کرد.

یادآوری می کنیم، که فصل پیش تیم ریشه دار و قدیمی هامبورگ با بیش از 125 سال قدمت پس از 54 سال و برای نخستین بار به دسته پایین تر فوتبال آلمان سقوط کرد.

هامبورگ در دهه 70 و 80 میلادی یکی از تیم های بزرگ و مدعی در سطح قاره سبز بود که موفق به فتح جام باشگاه های اروپا هم شده بود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала