پیشبینی سوپر بحران مالی جهانی در سال 2020

© AP Photo / Richard Drewپیشبینی سوپر بحران مالی جهانی در سال 2020
پیشبینی سوپر بحران مالی جهانی در سال 2020 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بانک جی پی مورگان امریکا پیش بینی کرد که با توجه به شرایط فعلی جهان بحران مالی بعدی در سال 2020 میلادی اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش اسپوتنیک، تحلیل گران اقتصادی در بانک جی پی مورگان امریکا پیش بینی کردند که بحران مالی بعدی در سال 2020 میلادی به وقوع خواهد پیوست.
ده سال پیش، در سال 2008 فروپاشی بزرگترین بانک سرمایه گذاری Lehman Brothers باعث بحران مالی جهانی شد که منجر به رکود طولانی مدت شد. از آن به بعد، سرمایه داران مدل های مختلفی را ایجاد کرده اند، آنها تلاش می کنند با پیش بینی زمان بندی و مقیاس بحران های مالی بعدی جهانی را محاسبه کنند که و همچنین ماهیت دورانی از بروز چنین رویداد ها را در اقتصاد تعیین کنند.
این بانک امریکایی اعلام کرد که اقدامات دولت ها و بانک‌های مرکزی در سرتاسر جهان در جریان بحران مالی جهان در سال 2008 میلادی منجر به توقف این وضعیت نابسامان شد همچنین اقدامات فوق العاده اتخاذ شده از سوی آنها رفته رفته باعث رونق اقتصادی شد.
به گفته کارشناسان اقتصادی، جی پی مورگان، بحران بعدی احتمالا به بزرگی بحران مالی جهان در سال 2008 میلادی نخواهد بود
جی پی مورگان اعلام کرد تغییر سیاست بانک های مرکزی به عنوان یک ریسک برای بازارهای بورس محسوب می شود و تغییر قابل توجه که با مدیریت سرمایه گذاری فعال فاصله دارد، خطر اختلالات بازار را افزایش داده است.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала