رژیم غذایی رویایی یا لاغر شدن با قدرت تفکر

© Fotolia / Africa Studioرژیم غذایی رویایی یا لاغر شدن با قدرت تفکر
رژیم غذایی رویایی یا لاغر شدن با قدرت تفکر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دانشمندان در مورد رژیم غذایی جدید برای لاغر شدن صحبت نموده اند که،"با قدرت تفکر" ممکن می گردد.

به گزارش اسپوتنیک، مطالعه مشترک گروهی از دانشمندان استرالیا و بریتانیا نشان داد که روند کاهش وزن تا اندازه زیاد بستگی به انگیزه و تجسم نتیجه نهایی دارد. به عبارت دیگر، کسانی که مایل به از دست دادن وزن هستند باید "قدرت فکر" خود را فعالانه فعال کنند.
اطلاعات به دست آمده بر اساس یک آزمایش صورت گرفت که در آن 140 داوطلب که به دو گروه تقسیم شدند، شرکت داشتند. با گروه اول، روانشناسان بر اساس یک روش خاص که مبتنی بر تجسم نتیجه نهایی بود، کار می کردند. از آنها خواسته شد تا نتایج نهایی را تصور نمایند که پس از کاهش وزن به دست خواهند آورد. آنها باید می گفتند که چی احساسی دارند و بعد از لاغر شدن چگونه زندگی خواهند کرد.  

محصولاتی که به کاهش فشار کمک می کنند - اسپوتنیک افغانستان
محصولاتی که به کاهش فشار کمک می کنند

گروه دوم در یک روش مبتنی بر مکالمات انگیزوی کار می کردند. در طول جلسات از داوطلبان خواسته شده بود تا درباره پاداش که در اخیر این مطالعه بدست خواهند آورد، صحبت نمایند. همچنین از آنها خواسته شد اعتراف نمایند که چرا اقدام به لاغر شدن و مبارزه با کاهش وزن نموده اند.
نتایج هر دو گروه غیر منتظره بود. صحبت کردن در مورد لاغری در مقایسه با تخیل از نتایج آن کمتر مفید واقع شد. بر اساس نتایج، گروهی که بر "قدرت فکر" کار می کردند در مدت شش ماه، هر کدام شان به طور متوسط 4.11 کیلوگرم و افراد گروه دوم تنها 0.74 کیلوگرم وزن بدن شان را از دست دادند

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала