Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

مار عجیب دو سره نادر + ویدئو

© Photo / Oleg Shpyrkoمار عجیب دو سره نادر + ویدئو
مار عجیب دو سره  نادر + ویدئو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک مار نادر دارای دو سر در ویرجینای امریکا پیدا شده است که ظاهر تعجب بسیاری را برانگیخته است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از The Mirror مار دو سر نادری در منطقه ویرجینا پیدا شده است که ظاهر وی تعجب بسیاری را برانگیخته است: یک زن ویرجینایی در هنگام قم زدن یک نوع عجیب و نادر از مار دو سر را مشاهده کرد.
سئولین کنترل حیات وحش ویرجینا تصویر بسیار عجیبی از یک گونه نادر از مار دو سر را منتشر کرده است که اخیرا در این منطقه دیده شده است. این گونه مارها سمی هستند و به همین خاطر و به دلیل حفظ امنیت مردم در محلی امن نگهداری خواهد شد.  

این مار جوان که تقریبا دو هفته سن دارد و طول تقریبی آن به شش اینچ میرسد در  باغ یک خانه در منطقه Richmond پیدا شده است وهم اکنون توسط یک پرورش دهنده با تجربه مار نگهداری در شمال ویرجینیا نگه داری می شود.
این مار ها معمولا زیاد عمر نمی کنند به دلیل این که مغز هر کدام از آنها به یک عمل خاص فکر می کند و همین امر نیز باعث نابودی زودرس آنها می شود اما در این مورد به خصوص چیزی که باعث دوام و بقای آنها شده است این است که مغز چپ برای هضم غذا در اختیار گرفته می شود و مغز سمت راست نیز برای حمله و شکار طعمه استفاده خواهد شد و همین امر به ادامه حیات آنها کمک بسیار شایانی کرده است.
اما با این حل نیز هرکدام از این سر ها می توانند به راحتی از زهر خود برای از پای در آوردن طعمه های خود یا مهاجمان استفاده کند و این قابلیت در هر دو سر مار وجود دارد.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала