سپاه‌پاسداران: ایران به حملۀ تروریستی اهواز پاسخ کوبنده می‌دهد

© AFP 2023 / Behrad Ghasemi/ISNAسپاه‌پاسداران: ایران به حملۀ تروریستی اهواز پاسخ کوبنده می‌دهد
سپاه‌پاسداران: ایران به حملۀ تروریستی اهواز پاسخ کوبنده می‌دهد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسوولین سپاه پاسداران ایران وعده سپرده اند که کسانی که به عاملین و حامیان حملۀ تروریستی در اهواز، جواب شکننده خواهند داد.

به گزارش اسپوتنیک ، حسین سلامی، معاون فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در مراسم وداع با قربانیان حملۀ تروریستی در شهر اهواز این کشور، گفته است که به عاملین و حاملین این حملۀ جواب کوبنده و شکننده داده خواهد شد.

صبح روز شنبه (22 سپتمبر) در جریان رژه نظامی در شهر اهواز ایران حملۀ تروریستی صورت گرفت که در نتیجه آن بیش از 20 تن جان باختند و بیش از 60 تن دیگر زخم برداشتند. براساس گزارش خبرگزاری ایرنا، مسوولیت این حمله را گروه تروریستی "الاحواز" که با عربستان سعودی ارتباط دارد، به دوش گرفته است.

بازداشت چندین تن در ارتباط به حمله تروریستی اهواز - اسپوتنیک افغانستان
بازداشت چندین تن در ارتباط به حمله تروریستی اهواز

حسین سلامی گفته است: "آنها که حامی و عامل حملۀ تروریستی در اهواز بودند، باید بدانند که پاسخ ایران کوبنده خواهد بود". وی خاطر نشان ساخت که تروریستان می‌خواهند وضعیت در ایران را مثل سوریه و عراق بسازند، اما با شکست مواجه خواهند شد.

قبل از این، علی خامنه‌ای، رهبر مذهبی ایران اعلام نموده بود که در عقب حملۀ تروریستی در رژۀ نظامی در اهواز حکومت‌هایی تحت رهبری ایالات متحده امریکا، می‌باشند. این در حالیست که جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران گفت که مسوولیت این حمله به دوش "حامیان منطقوی تروریزم و مربیان امریکایی شان است". مقامات نیروهای مسلح ایران نیز به نوبه خود اعلام نموده اند که تروریستان عامل این حمله با ایالات متحده امریکا و اسرائیل مرتبط اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала