واکنش تند حسن روحانی به اظهارات نیکی هیلی + عکس

© AP Photo / Mohammad Bernoواکنش تند حسن روحانی به اظهارات نیکی هیلی + عکس
واکنش تند حسن روحانی به اظهارات نیکی هیلی + عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور ایران، نماینده امریکا در سازمان ملل را به دلیل اظهارات وی در مورد حمله تروریستی اهواز مورد انتقاد شدید قرار داد.

به گزارش اسپوتنیک، پیش ازاین نیکی هیلی، نماینده دائمی امریکا در سازمان ملل به سخنان حسن روحانی که به انتقاد از امریکا پرداخته بود و حملات تروریستی در اهواز را به امریکا نسبت داده بود واکنش نشان داد و گفت: انتقاد روحانی ازامریکا در مورد این حادثه لفاظی است اوباید متوجه کشور خود باشد و بیبیند که مشکل در کجاست.
روحانی در واکنش به اظهارات هیلی در توییتر خودنوشت:" نیکی هیلی، نماینده رسمی امریکا در سازمان ملل در باره عمل تروریستی در اهواز سخنان نا مطلوبی ایراد کرده و دولت ایران را مسئول این عمل تروریستی نامیده است. اگر ما همینگونه در باره عمل تروریستی 11 سپتامبر در امریکا صحبت کنیم، آمریکایی ها چه فکر خواهند کرد؟"
حادثه تروریستی صبح روز شنبه" 22 آگست" در مراسم رسم گذشت نیروهای مسلح در اهواز به وقوع پیوست. در جریان این حمله چند عنصر مسلح، حاضرین در این رژه را به ضرب گلوله گرفتند، که در نتیجه این حمله 28 تن کشته و بیش از 60 تن دیگر زخمی گردیدند.
شبکه اسکای نیوز عربی در بخش خبر فوری خود اعلام کرد که داعش مسئولیت حمله تروریستی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح ایران در اهواز را به عهده گرفته است.
این در حالی است که پیشتر سخنگوی گروه تروریستی الاحواز" متعلق به عربستان سعودی" گفته بود که این حمله کار آنها بوده است.
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران نیز به این اقدام تروریستی واکنش نشان داد و ایالات متحده امریکا را به حمایت از تروریست ها متهم نمود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала