روسیه: امریکا باید موضع متکبرانه‌اش را کنار بگذارد

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه: امریکا باید موضع متکبرانه‌اش را کنار بگذارد
روسیه: امریکا باید موضع متکبرانه‌اش را کنار بگذارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرگئی رایابکوف، معاون وزیرامور خارجه روسیه معتقد است که،اظهارات ایالات متحده در مورد تهدید تشدید وضعیت در سوریه به دلیل تحویل سیستم راکتی S-300 به دمشق غیرقابل توجیه است

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه، ضمن ابراز این مطلب تأکید کرد که "هیچ مشکلی در مورد اقدامات ما وجود ندارد، که هدف آن تشدید اوضاع در سوریه باشد.او همچنین از همکاران امریکایی خواسته است تا در برابر این اقدامات روشنفکرانه، با دقت و بدون تعصب وبه گونه ای دیگر بنگرند. "
معاون وزیر خارجه روسیه بر آمادگی روسیه جهت بررسی موضوع تجهیز سوریه به سیستم های راکتی اس-300 با امریکا تاکید کرد اما در عین حال از واشنگتن خواست در ارزیابی گام‌های مسکو از موضع متکبرانه‌اش حرف نزند.
این اظهارات ریابکوف در واکنش به حرف‌های جان بولتون، مشاور امنیت ملی کاخ سفید مطرح شده که گفته بود، تصمیم مسکو در تحویل اس — 300 به سوریه گامی در جهت تشدید اوضاع در این کشور است.
روز گذشته جان بولتون در نشست خبری مقامات بلندپایه امریکایی در نیویورک نسبت به پیامدهای تصمیم مسکو برای دادن سیستم راکتی اس — 300 به سوریه هشدار داد.
سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه، پس از انهدام ایل — 20 که سبب کشته شدن نظامین روسیه در سوریه شد گفت: روسیه مجبور است در رابطه با اسرائیل اقدامات لازم را برای بلند بردن امنیت نظامیان روسیه در سوریه اتخاذ کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала